<p>Mijn uiterlijk heb ik nooit heel belangrijk gevonden. Tuurlijk zorg ik dat ik er verzorgd bij loop maar ik draag wat ik leuk en comfortabel vind en let verder niet heel erg op de laatste mode. Make up droeg ik altijd als ik de deur uit ging: werk, uitjes etc. Op mijn vrije dag als ik thuis ben dan nauwelijks make up op.</p><p>Nu ben ik in oktober moeder geworden. Ik merk dat ik mijzelf in het begin de tijd niet gaf om mij goed/leuk te verzorgen en aan te kleden. Kleding zat allemaal niet helemaal goed/lekker en douchen heel snel voor het geval de kleine mij nodig had. Nu zijn we 7 maanden verder en kies ik nog steeds voor enkel losse, comfortabele kleding. Ik zie het nut er niet van in om mij leuk aan te kleden of op te maken. Ik ben blij in de avond als ik gewoon mijn bed in kan ipv eerst nog uitgebreid de badkamer in moet. Die 5 min die het kost om mijn make up er af te halen voelt als te veel. Ik vind het allemaal niet meer zo belangrijk, ik wil lekker zittende kleding aan, haar in een knot en gaan. Prima als ik thuis ben maar soms baal ik hier wel een beetje van als ik de deur uit moet. Maar ik heb zo weinig zin/energie/tijd om hier aandacht aan te besteden. Daarnaast is voeding ook geen hoge prioriteit geweest en ben ik weinig zwangerschaps kilo’s kwijt. Herkenbaar voor iemand?</p>