uiterlijk

Zijn jullie ook benieuwd hoe de kleine eruit komt te zien?? op wie de uk het meeste gaat lijken ect. Volgens mij zie je via de echos nu al wel een beetje wat de vormen van t hoofdje/neus e.d gaat worden. Of is dat onzin?

Ik kan op de 20 weken echo al wel een mooi wipneusje zien! Maar waar hij of zij op zal lijken...? Waarschijnlijk in eerste instantie op mijn vriend, doet de natuur handig ;)
Finn leek eerst enorm op hem, nu vooral op mij ( volgens anderen, ik zie het niet zo)

In 't begin leek m'n dochter veel op m'n man, nu toch wel iets meer op mij. Maar dan vooral op mijn kinderfoto's, nu zie ik niet echt vergelijkenis.. :)
Ben wel benieuwd op wie haar broertje gaat lijken!! Nog even geduld!
Liefs

Wij hebben 3 weken geleden de 3d/4d echo gehad. Daarop was duidelijk te zien dat hij mijn platte neusje heeft hihi en mijn vorm van gezicht. Iedereen zei het meteen haha. Maar nu ben ik echt heel benieuwd hoe het er echt allemaal uit ziet!!:)

Hahahah hier net zo nieuwsgierig. Mijn dochter is van mij en mijn ex, maar lijkt voor 90% op mij en de rest op mijn ex, nu krijg ik met mijn huidige partner weer een meid, dus ben super nieuwsgierig.. Zal ze weer mijn dominante genen hebben op die van hem en gaat ze op dr zus lijken.. DUS JA, ik ben ook zo nieusgierig ;)

Ik ben wel nieuwschierig, van de 20 wk echo kon ik niet veel afleiden. Hopelijk maar geen wipneus dat is wel jammer bij een jongen. We gaan uit van bruin haar, bruine ogen en de rest is nog een verassing. Eigenlijk zie je pas na 1 jaar hoe ze eruit gaan zien.

ook ik ben heel erg nieuwschierig!
niet zo zeer qua uiterlijk maar meer naar zijn karakter!
mijn oudste dochter was een heel lief, rustig baby-tje. snel verzadigd, sliep veel enz. al met al: de idiale baby!!! zo'n kind gun je iedereen!
mn 2e dochter: precies t tegenover gestelde: was een heel ontevreden baby-tje. sliep heeeeel weing, huilde heeeel veel en had een behoorlijke temperement!
nu zijn ze bijna 4 en bijna 20 maanden. de jongste is nog steeds een kattekoppie en de oudste nog steeds een ontzettend lief kindje (over t algemeen dan want ook zij heeft haar buien uiteraard)

ik ben dus heeeeeel benieuwd welk karaktertje onze knul gaat krijgen!

qua uiterlijk ook wel benieuwd hoor!
de oudste lijkt als 2 druppels water op mn man, de jongste 2 druppels water op mij (ook hun karakters want de jongste heeft het niet van een vreemde hihihi)

wat ik al wel heb gezien is dat onze knul hele volle lippen heeft! en dat heeft bij ons niemand dus dat maakt me wel nieuwschierig hihihi
qua neusje vind ik dat altijd moeilijk want ik vind alle neusjes op elkaar lijken als ze nog zo klein zijn! allemaal zo'n klein wipneusje :D zo schattig!

nog ongeveer 10 weken, dan zullen we het weten :D

liefs, do

Terug
Bovenaan