Uiteten..

Hoi meiden,

Wij zijn zondag heerlijk uit eten geweest bij ons in het dorp in het pannenkoekhuis. Schoonouders waren gezelli mee.. en het was echt een feest voor Jennifer!!
Ze vond het allemaal maar prachtig. Ze is dol op een pannenkoek , maar deze waren toch wel erg groot.. ijsje hoefde ze niet eens!!! Die hebben wij dan maar opgegeten..
Het leukst was natuurlijk al die kids die rondliepen.. genoeg om naar te kijken en uiteraard moest mama ff mee om alles even van dichtbij te bekijken..hihi...Dat is dan weer relax van zo pannenkoekhuis.. je kan gewoon met je kind ff rondlopen..

We waren van de zomer voor het laatst uiteten geweest dus het werd wel weer eens tijd.

Zijn jullie vaak uiteten geweest met de kleine????

gr. Ilone en Jennifer (19 mnd)

Hoi Ilone,

Klinkt als een erg gezellige middag. Ook hier zijn pannenkoeken favoriet. Wij gaan regelmatig uit eten met Marissa, dat gaat altijd erg goed. We nemen altijd haar tasje mee daarin zit een pop met een dekentje en daarmee en samen met een lepel kan ze zich 1.5 uur vermaken. Lang genoeg voor ons om lekker te eten. En uiteraard eet Marissa zelf ook altijd lekker mee. Zo heeft ze al heel veel verschillende dingen gegeten. Favoriet hier is indisch. Marissa is dan ook dol op de kroepoen en sjanst altijd met de kok. In dat restaurant hebben we altijd een tafel bij de open keuken en ze blijft hem in de gaten houden. Hier is samen uit eten dus echt een succes en Marissa gaat altijd mee

groetjes Linda

Uit eten doen mijn man en ik met zijn tweeen (uitgezonderd dan pannenkoekenhuis en de mac, dat is altijd erg leuk en gezellig) maar echt meenemen naar een restaurant doen we niet. Wij vinden het af en toe (zo twee keer per jaar) heerlijk om gezellig met zn tweeen naar een goed restaurant te gaan, de hele avond te tafelen. Dat gaat met kleine kinderen wat lastiger vind ik. Bovendien kunnen we dan is even lekker kletsen, zonder die kleine oortjes die lekker meeluisteren.

Maar pannenkoeken eten is hier ook een groot succes!! Welke pannenkoek hebben jullie genomen?

Jennifer had een pannenkoek met poedersuiker en een verrassing!! Bij haar toetje zat ook nog een cadeautje.. dus dat deden ze erg leuk.
Ik had er een met appel en banaan, meestal heb ik een hartige, maar op het moment problemen met eten dus tja dan maar lekker zoet.

Het is idd ook lekker ff met je partner uit eten te gaan, dat doen wij ook veel te weing..

gr. Ilone

Hoi Ilone,

Wij gaan best vaak uit eten met Tara (tellen de Mac en Burger King ook mee? :p).
Toen ze 1 maand oud was, werd dat gevierd met mijn familie in een Chinees restaurant, dus dat was de eerste keer.
Verder gaat ze altijd mee als we uit eten gaan, ze zit alleen niet meer zo rustig in haar stoeltje als vroeger, hihi. We nemen wel altijd haar Bumba-rugtasje mee met daarin o.a. haar luiers en antilek beker.

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan