uitgangs echo na IUI 3.

hey meiden..
vandaag in de kliniek gehad.. en had me toch een eikel van een vent... ggrr.. ten eerste praatte hij heel erg sloom.. alsof ik een mongool was ofzo.. hij verteld mij niet echt heel goed hoe alles eruit ziet binnen.. alleen dat er rechts al een eitje zit van 10 mm.. zit verdorie op dag 2 van me cyclus..
dan vraag ik aan hem hoeveel ik nu moet spuiten.. denkt hij na.. klapt hij in zijn handen.. ja je mag 75 spuiten.... prima..

toen kwam de vraag.. van mij. waar kunnen wij een gesprek aanvragen voor IVF.
krijg ik van die vent te horen.. daarvoor moet je eerst naar een bijeenkomt/ voorlichtings avond. en daarna word er pas gekeken of je ervoor in aanmerking komt.

nou ook goed maar toen kwam hij ineens met de vraag waarom wil je IVF ik zo.. omdat ik er totaal geen vertrouwen meer in heb dat ik klaar ben met al die teleurstellingen.. hij was ondertussen een beetje aan zijn armhaar aan het plukken.. en heel ongeintereseerd.. dus ik werd kwaad.. en er sprongen tranen in mijn ogen omdat hij ineens zei. ja dat is wel heel kort door de bocht daar gaan we niet mee accoord.. ggrrr... dus de tranen kwamen vraagt hij ineens weer op zown kinderachtig toontje.. je bent nu verdrietig he.. ik zo nee.. dat lijkt maar zo.. ik was helemaal klaar met die vent. bah.
sinds ik uit de kliniek ben, ben ik nog emotioneler als dat ik al was. er lopen continu tranen over mijn wangen en moet iedere keer denken aan die kwal van een vent.

mijn vriend zei mij net, bel maandag maar eerst naar de kliniek wie je vrijdag hebt bij de follikel meting.. ik hoef die vent echt niet meer te zien...

ppff.. moest ff van me af schrijven...

ben helemaal over de zeik.. :(

xxx

Jeetje meid wat rot zeg....... Sommige mensen snappen er echt niks van wat het met je doet.

Ik hoop dat je vrijdag iemand krijgt die wat meer begrip heeft!

Sterkte!

Wat een lul zeg! Groot gelijk dat je hem niet meer wilt als arts!

Sterkte meid.

Liefs Daisy

Wat een eikel zeg! Die had lekker op een autosloperij moeten gaan werken! Ik snap heel goed dat je die vent niet meer wil! Doe waar je je goed bij voelt want dit is ooooohhhh zooooo belanrijk en je hebt mensen nodig die met je mee denken en je helpen en niet verder de put in trappen!

Hou je taai meis en hopelijk gaat het straks allemaal wat gemakkelijker en kunnen jullie zonder slag of stoot het IVF traject in.

Sterkte! Dikke knuffel Lynn.

hi
wat een gevoelloze vent!

heel goed dat je even vraagt wie je de volgende week heb.kan je even van arts wisselen.

succes

Wat een lul zeg!!! Hij is echt gevoelloos, niet normaal!!
Ik hoop dat je een ander arts kan krijgen, want dit is ook niet leuk!

Succes

Ram24

Terug
Bovenaan