We moesten dinsdag om 11 uur in het ziekenhuis zijn, en zou dan in principe om 12 uur of begin van de middag geholpen worden. Dat bleef maar duren. Ik al aan het infuus en met katether en maar wachten tot ik naar het ok gebracht werd. Dat werd dus tegen 4 uur. Daar moesten we weer wachten omdat diegene voor mij meer tijd nodig had. Toen utieindelijk mocht ik naar het ok zelf. Aan allemaal apparatuur en toen de ruggenprik waar ik zo benauwd van was. Gelukkig had ik iemand die wel eerst de huid deed verdoven en daarna pas de ruggenprik zette. Het viel mij echt super mee. En dan gaat alles heel snel. Om 16.35 uur was Eline daar. Ik mocht haar even zien en werd dan weggehaald met mijn man naar de kinderarts. Daarna mocht ik ze nog even zien voordat ze naar beneden ging. Ik moest nog gehecht worden en daarna nog even op de uitslaapkamer blijven. Toen ik naar beneden mocht was het inmiddels al half 6. Ik was zo blij dat ik naar beneden mocht. De ruggenprik viel bij mij hoger uit dan normaal. Kon nog wel gewoon ademhalen, gelukkig, anders had ik voor het hechten nog volledige narcose moeten hebben. Beneden mocht ik Eline vasthouden en de borst geven.
Nu een week later, met tepelkloven en tepelhoedjes aan het voeden en aan het bijvoeden.
Eline kan nog niet echt op temp blijven, vooral snachts niet, dus 2 kruiken in bed en met elke voeding een kruik vervangen. Om de 3 uur voeden, omdat het gewicht niet voldoende was. Gelukkig gaat het nu veel beter, vannacht geen temp verlaging gehad en ze weegt nu inmiddels weer 2700 gram. Ze zit dus nog niet op haar geboortegewicht van 2895, maar we gaan de goede kant op.
Alle nieuwe moeders gefeliciteerd en geniet er lekker van.
Nu een week later, met tepelkloven en tepelhoedjes aan het voeden en aan het bijvoeden.
Eline kan nog niet echt op temp blijven, vooral snachts niet, dus 2 kruiken in bed en met elke voeding een kruik vervangen. Om de 3 uur voeden, omdat het gewicht niet voldoende was. Gelukkig gaat het nu veel beter, vannacht geen temp verlaging gehad en ze weegt nu inmiddels weer 2700 gram. Ze zit dus nog niet op haar geboortegewicht van 2895, maar we gaan de goede kant op.
Alle nieuwe moeders gefeliciteerd en geniet er lekker van.