Uitgefeest!!!

Hoi hoi,

Nou de carnalval is weer achter de rug,wat hebben we weer een leut gehad.
Drie jaar geleden hadden we voor het laatst carnaval gevierd dus we moesten toch wel enige schade inhalen.Is ook wel gelukt hoor....Hik!!!!
We hebben het ontzettend naar ons zin gehad en ook gemerkt dat feesten ook wel weer aardig lukt na alle ellende die we hebben meegemaakt.
We zijn ook de kinderbals afgestruind met ons Tess en ze vond het ook helemaal"leutig"!

Ook zag ik dat ik vermist werd....nou helemaal niet hoor....alleen de kater wilde niet naar buiten.. hahahaha!!
Nou zal nog effekes wat carnavalfotokes laten zien en dan zal ik op mijn gemakske eens de vele maar dan ook vele nieuwe topics gaan bekijken en proberen overal op te reageren.

Liefs Kitty en Tess

Ik ben er klaar voor,jodelatiedieeeee.....

Hmmmm....ik neem nog een roosverceneut..enne pap wat kun je mooi zingen...

Alle zegen komt van booooooven....

Iemand een chippie???

Lekkerrrr hoor!!

Hee pap leutig hee....

Nou mamma...ik heb het wel zo'n beetje gehad hoor!!!

Oh,.. die foto van Tess op dat trappetje,.. hoe lief!!
Een uitvergroting waard..

Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad en leuk dat je er weer bent!

Esmé mv Kay

Gezellig!! Wat een schattig jurkje heeft ze aan zeg.......... zo lief!! Wat heerlijk dat jullie zo gefeest hebben, geniet maar lekker na en gezellig dat je er weer bent

Liefs
Susan

Ziet er goed uit zeg!
Onze camera heeft vreselijke kuren, dus dit jaar helaas geen foto's van onze uitgedoste kindjes.

Fijn dat het zo gezellig was.

Liefs,

Tess(ie)

wat een leuke foto`s zeg....en zie ik het goed....heeft je meissie make-up op hahaha....jong geleerd is oud gedaan he....geweldig zeg....en wat een knapperd

liefs denise

Terug
Bovenaan