uitgegleden in sneeuw

Hallo,

Ik ben zojuist een uurtje geleden op mijn stuitje gevallen in de sneeuw.Ik viel echt gestrekt op mijn rug,stuitje.Dus niet op buik.
Nu ben ik wel een beetje bang dat dit kwaad kan.
Wat denken jullie?
Ik voel echter niks in mijn buik,geen steken of krampen,maar maak mij wel een beetje zorgen.
Ik dacht mischien de verloskundige te bellen,maar die zijn in het weekend alleen bereikbaar onder spoednummer en weet niet of ik dit onder spoed moet verstaan.
Ik ben overigens 16wk zwanger.

gr wonder2011
 
Hoi wonder2011;
Volgens mij kan het niet zoveel kwaad hoor. Het kindje zit zo veilig 'opgeborgen' in je baarmoeder, dat er niet zo snel wat kan gebeuren. Je baarmoeder werkt als een soort stootkussen wat je kindje beschermt.
Mocht je je toch zorgen maken, bel dan even met de dokterswacht.
 
Bedankt voor jullie reacties.Het stelt mij enigszins wel gerust.
Denken jullie dat ik hiervoor nog spoednummer van verloskundige zou kunnen bellen?
Er staat namelijk bij dat je dir nummer uitsluitend mag bellen voor spoedgevallen en bevallingen.
Zou anders nog dokterspost kunnen bellen?Mijn man is nu nog aan het werk,wacht even op zijn reactie.Gelukkig was het wel op mijn rug.Heb nu alleen beetje laat van onderrug.Ik heb ook al een zwakke rug.
 
Toch maar even verloskundige gebeld.
Hoefde mij geen zorgen te maken.Gelukkig maar.
Ben nu wel enigszins gerustgesteld.Ik laat mijn mannetje maar verder de hond uitlaten en blijf maar binnen.
 
Helaas maandag wel weer werken.Dus moet dan wel de deur uit:-( ben nu wel extra voorzichtig en laae manlief maar de hond uitlaten.
 
Terug
Bovenaan