uitgegleden op rug in sneeuw

Hallo,

Ik ben zojuist een uurtje geleden op mijn rug uitgegleden in de sneeuw.
Ben mij kapot geschokken.Ben nu ruim 16wk zwanger,maar vind het toch wel eng.
Ik voel verder niks in mijn buik,want viel echt op mijn stuitje zeg maar.
Kan dit kwaad?

Zou ik de verloskundige hiervoor kunnen bellen,want ze zijn in weekend alleen bereikbaar op spoednummer.
Staat bij dat je alleen voor spoedgevallen en bevallingen mag bellen.Dus weet niet zo goed of ze daar dan moeilijk over doen.

Toch maar even verloskundige gebeld.Ze vond het geen probleem dat ik belde.
Ik hoefde mij geen zorgen te maken.Had anders allang bloedverlies en krampen gehad.
Het voordeel wat ook dat het gelukkig op mijn stuitje was.
Nu maar niet teveel buiten meer komen en mijn mannetje de hond laten uitlaten.

Schrikken inderdaad... ik ken het, ben ook al twee keer gevallen de afgelopen weken. Maar echt: de kleine is zo goed beschermd daar in je buik, die schommelt alleen even wat harder. Ben er nu wel van overtuigd dat het niet zoveel kwaad kan ;) Ik bedoel: sporten met veel onverwachte bewegingen, springen, dat kan allemaal ook, nu nog wel in ieder geval. Neemt niet weg dat je schrikt natuurlijk, dat is hartstikke logisch. Gelukkig ben je weer gerustgesteld!

ps. ik ben ziek geweest afgelopen week en heb aan een stuk door lopen hoesten: dat ukkie zal zo ook wel aardig wat beweging hebben gehad haha

Ja ben zeker gerustgesteld.
Heb wel aardig last van mijn stuitje en onderrug.
Rollie@Haha ja dat hoesten heb ik ook vier weken last van gehad.Dacht toen ook nou die kleine zak wel aardig last ervan hebben,maar zit inderdaad goed afgeschermd.
En wat je zegt met sporten beweegt het ook aardig nee.Ben blij dat het op mijn rug was.
Ben nu wel banger buiten en blijf toch zoveel mogelijk binnen.

Terug
Bovenaan