<p>Mijn zoontje (bijna 3 maanden) slaapt vaak kort (overdag een half uurtje, soms een uurtje en ‘s-nachts komt hij om de twee-drie uur). Tot nu toe heb ik hem veel bij me gehouden (box/draagzak/cosleeper). </p><div dir="””auto””">Maar ik ben echt toe aan meer slaap en weet al helemaal niet hoe ik dit moet doen als ik straks weer ga werken.<div dir="””auto””"> </div><div dir="””auto””">Ik probeer sinds een week een beetje een structuur te krijgen (slapen-eten-spelen-slapen) en hem wat vaker in zijn eigen bedje te laten slapen (minder prikkels?). </div><div dir="””auto””"> </div><div dir="””auto””">Maar in zijn eigen bedje valt hij niet makkelijk in slaap (ik ben soms wel een uur bezig voor hij slaapt), terwijl ik hem wel te bed ga leggen als hij moe begint te worden. Hij slaapt dan wel iets langer.</div><div dir="””auto””"> </div><div dir="””auto””">Herkent iemand dit? Hoe pakken jullie dit aan? Iemand tips?</div><div dir="””auto””"> </div><div dir="””auto””">een uitgeputte mama</div></div><div dir="””auto””"><div dir="””auto””"> </div></div>