uitgeput

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Heb vandaag een dip dag geloof ik.
Het is klote weer ,valt niets te beleven.
Ben zwaar uitgeput lig de hele dag al in bed.
Ik had afgelopen weekend mijn  vruchtbaarste dagen,
dus maar hopen dat het raak is. Ook al ga ik daar niet
echt van uit na dat ik deze maand gesopt ben met pil.
Ik ben er ook niet echt veel mee bezig. ik zie wel wanneer
het komt. Ik moest het ff kwijt dan voel ik me zo wel weer
top ha ha hoop ik maar

liefs berna

tja ik ken het ik zit momenteel zonder werk thuis en ik kan niet wachten tot ze bellen dat ik weer ergens mag beginnen, we hadden besloten met de pil te stoppen tot ik goed werk had, maar ben daar weggegaan omdat ik echt een piep baas had
maar het zou zomaar kunnen dat ik toch zwanger ben....
ik weet het ook niet ben het thuiszitten erg beu

tja ik ken het ik zit momenteel zonder werk thuis en ik kan niet wachten tot ze bellen dat ik weer ergens mag beginnen, we hadden besloten met de pil te stoppen tot ik goed werk had, maar ben daar weggegaan omdat ik echt een piep baas had
maar het zou zomaar kunnen dat ik toch zwanger ben....
ik weet het ook niet ben het thuiszitten erg beu

ach meid het is toch wat het leven. en voor al als vrouw zijn de.  en ik loop 4 dagen in de week stage ben vrijdags vrij met mijn kleine. ze is  bijna 2 en wil graag een zusje.  ik had vandaag vrij de kleine is naar de  creche,was zo moe dacht meid ga maar  lekker spelem met je vriendjes envriendinnetjes. maar ik had met haar de eerste weken toen ik stopte met de pil  het zelfde gevoel als wat ik nu hebdus wacht maar weer af. maar ik hoop voor  je dat het zover is.  

liefsberna

ja we hopen het allemaal voor elkaar haha
het zou wel rot zijn als ik zwanger zou zijn en geen werk heb.
we moeten toch leven en het kan allemaal wel wat minder maar ik ben gewoon bang dat we het niet redden als ik mijn steentje niet bijdraag, we redden het nauwelijks met zijn tweeen als ik niet werk

Terug
Bovenaan