Uitgeput....

A

Anoniem

Guest
Even mijn gal spugen hoor, manlief is nog @work!

Ik ben even helemaal op. Het zal vast met de wintertijd te maken hebben en morgenvroeg gaat het een stuk beter, ikweet er alles van, maar nu voel ik me even k*t!
2 Kleine kinderen, 20 uur werken, huishouden, boodschappen, hond, poehee, het breekt me even op. Mijn man is dus nog niet thuis en ik moest, terwijl ik helemaal op was, het bedritueel (inclusief bad, ze gaan om de dag in bad en vandaag was badderdag) in mijn uppie doen. Ik heb zo mijn best gedaan om geduldig en lief tegen de kinderen te blijven, maar dat is niet helemaal gelukt en daar baal ik dan zo van, zij kunnen er niks aan doen dat mama moe is!
Maar goed, nu zit ik dus op de bank, moe te zijn, opgebrand, ik verlang naar mijn bed, maar als ik nu naar bed zou gaan slaap ik niet heel de nacht door en dan ga ik weer liggen draaien in bed. Zit ik hier zielig te wezen in mijn uppie!

Sorry, het hele verhaal gaat nergens over, maar ik moest het even kwijt! Morgenvroeg gaat het weer stukken beter!

x

Ga jij maar lekker je gal spuwen hoor! Daar is dit forum ten slotte ook voor en dat doen we allemaal op z'n tijd. Het valt ook niet mee om alles in je eentje te moeten doen.

Zet hem op meid! Probeer even rustig een kopje thee te gaan doen of zo en even lekker van de rust te genieten!

Liefs, Marisa

Jahoor mag best, ff lekker klagen hier. Lucht misschien een beetje op.
En soms valt het ook allemaal niet mee en wordt het je een beetje teveel, dat hebben we denk ik allemaal wel eens en dat geeft ook niet!
Nou meid, ga lekker op tijd naar bed vanavond dat zal het morgen wel weer goed komen,
groetjes van Sonja

even lekker klagen, dat lucht soms lekker op! En dat kan hier juist zo goed!
Ik denk ook dat iedereen dat wel s heeft hoor, ookal wil je lief tegen je kindjes doen, als je op ben gaat dat soms niet en dan krijg je een schuldgevoel, maar jij ben ook een mens hoor! Geeft helemaal niks, je heb ze toch lekker in bad gedaan en ze liggen nu schoon in bed, morgen weer een nieuwe dag en ben je waarschijnlijk weer lekker fris!!
Slaap lekker!

xxxjes

Kinderen kunnen wel wat hebben hoor. Bovendien zijn ze zelf ook wel eens chaggie, en dan krijgen wij het als ouders ook te verduren.

Ik val ook weleens uit, maar vooral naar de oudste. Van Eline kan ik wat meer hebben, maar die is nog zo klein, daar heb ik veel geduld mee. Maar de oudste is 7, en moet onderhand toch wel weten wat wel en niet mag en kan.

Vervelend dat je zo moe bent. Het is ook best zwaar hoor allemaal. Ik ben ook vaak moe!

kom maar          kom maar          kom maar   met je gal
hahaha das het leuke aan het forum he, je kan er alles kwijt
heerlijk gewoon
en ik kan me inleven in je situatie hoor, heb het zelf ook wel eens en ik denk dat iedereen wel eens zoiets heeft..........
geeft allemaal niets

liefs ilona

Hahaha, hier mag je lekker klagen hoor! Doen we allemaal wel eens.

Gaat het inmiddels beter?

groetjes Maris

Gaat het al wat beter met je meis??

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan