uitgeput

hmimes

New member
wordt in de nacht om de uur wakker soms voor speen soms voor niks gewoon ?
Weet me geen raadt , laatste fles om 20:00.
 
las dattie bij jullie op de kamer ligt? leg em es op zn eigen kamer zonder babyfoon! dan wordt je niet van elke kreun wakker en hij kan toch al hard genoeg huilen, mocht hij echt serieus wakker zijn. leg een knuffel bij hem die naar jullie ruikt(nachtje in je bed leggen) en probeer het eens zo! misschien slaapt hij soms gewoon door ook al wordt hij even wakker. dat is hier ook zo, en ik wordt niet wakker van haar dan.
 
Erg vermoeiend inderdaad! Bij mijn middelste moest ik er gemiddeld 6 keer uit per nacht. (soms maar 4 keer maar soms wel 10 keer of meer.....) Iedere keer weer zijn speen geven en dan was het weer goed. Stijn krijgt daarom van mij vanaf het begin alleen zijn speen in noodgevallen.....als hij echt blijft huilen...
Je kunt (zoals gezegd wordt) proberen om hem op zijn eigen kamer te leggen, dan hoor je hem minder. Stijn slaapt sinds vannacht op zijn eigen kamer. Omdat hij geen late voeding meer kreeg. Is goed gegaan....Maar ik vond het wel wennen zo'n leeg bedje naast me.....
Ik zou het gewoon proberen. Als het betekent dat je dan ieder uur naar zijn kamer moet lopen, dan kun je hem beter bij je op de kamer houden, dan hoef je er niet helemaal uit....
 
vindt het inderdaad moeilijk om hem te verhuizen , ben bang dan ook minder hulp te krijgen van man .
Die dan zal doen doof te zijn wat hij nu al soms doet . Dus zolang hij nog rommelig is laat ik hem in de buurt zodat hij ook eruit moet !
Snap wat jullie bedoelen en ben nu ook iedere nacht aan het observeren haast van wat er is ?
Maar zelf raak je er verkrampt van . Want ik lig dan wakker van , ik moet maar een tussenweg vinden .
Ook vindt ik het moeilijk hem te verhuizen .
 
Terug
Bovenaan