Uitgerekend 2 april 2019

<p>Ben zo benieuwd wie er allemaal uitgerekend is in april   en hoeveel weken,maanden zijn jullie en weten jullie al wat jullie krijgen spannend allemaal he ik zie het volgende  maand ? or ?</p>

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Er is al een topic voor dames die uitgerekend zijn in april. Ik ben ook op 2 april uitgerekend, maar ik zal eerder bevallen. We verwachten namelijk een tweeling ?
We willen het geslacht van onze kindjes niet weten.
Helaas nog steeds last van allerlei kwaaltjes. Hopelijk wordt dat snel anders.

Hoi,
ik ben 22 april uitgerekend. De andere topic is overgegaan in een Facebook groep. Ik houd niet zo van Facebook. Dus leuk dat er een nieuwe topic is geopend!
wij hebben binnenkort ook een pretecho! Ben zo beneiuwd! Ik heb al een zoontje van 11 maanden. Leuk als het een meisje wordt maar voor mijn zoontje is een broertje misschien wel het leukst! Ach, als het maar gezond is!
Hoe voelen jullie je? Ik ben wat sneller moe, mega gevoelige en grote borsten en veel plassen. Ik heb al een buik gekregen, gaat sneller met een 2e.. en ik moet vaak plassen. Verder voel ik me prima.

Myl

Hier 21 april uitgerekend en we verwachten een meisje ❤️ Volgende week willen we het aan onze ouders en vrienden vertellen. Bijna iedereen denkt dat we een jongetje krijgen, dus dat wordt een leuke verrassing!

Terug
Bovenaan