uitgerekend 20 aug!

Hoi dames die ook de 20ste zijn uitgerekend!
Ik vroeg me af of het bij jullie al aan het rommelen is?! Hier wel wat gerommel, al een paar dagen maar zet helaas nog niet door :(
Spannend he! Nog maar 2 daagjes te gaan... Nu maar hopen dat de kleine niet te lang op zich laat wachten..
 
Hier nog eentje van 20 aug!
Misschien een domme vraag hoor.. maar wat wordt er precies met rommelen bedoeld?? Bewegingen van de kleine? Die zijn hier 's avonds enorm, en overdag met vlagen erg veel, maar soms ook een hele tijd niks..
Heb wel veel pijn in mijn buik en onderrug, maar helaas geen weeën, bah!
Ik wil graag dat het zo snel mogelijk doorzet, want ben het nu wel echt helemaal zat!!
Sorry dat klinkt wel erg negatief, maar na zoveel weken thuiszitten en afhankelijk zijn van anderen vind ik het wel genoeg, en bovendien zijn we enorm nieuwsgierig naar ons kleintje!!
Zullen we maar even gezamenlijk gaan duimen??
Haha, veel succes allemaal en hopelijk snel goed nieuws!
 
Met rommelen bedoel ik menstruatiepijn in onderrug- en buik, lichte pijnlijke krampen in onderbuik, regelmatige harde buiken etc...
Ik snap helemaal wat je bedoelt met het zat zijn hoor!! Hier nog eentje! Inmiddels wat aan huis gekluistert dus de dagen worden steeds langer en je gaat er toch op zitten wachten :S
Maar goed, we moeten maar volhouden en rustig afwachten! Ja laten we gaa duimen dat het vanavond gaat beginnen bij iedereen, zou toch leuk zijn!
 
Niet de 20e maar de 25e ( scheelt niet veel toch?!)
ik herken Lince: 's avonds enorm en veel bewegingen en overdag met vlagen heel veel, maar soms ook een hele tijd niets. de bewegingen voel ik ook niet alleen boven, maar ook onder in de buik.

Ben bij vlagen wat misselijk en hoofdpijn en mijn voeten zijn enorm, ik kan nog best veel: zo zwem ik twee keer in de week en probeer ik ook een keer in de week te wandelen in het bos. voordeel in deze zomer is dat ik af en toe kan lunchen met een vriendin of 's avonds een kop koffie kan drinken.

Toch begin ik nu langzamerhand minder afspraken te maken, en steeds meer na te denken over de bevalling....
 
Ik was ook de 20e uitgerekend, en inmiddels gisteren bevallen. Bij mij heeft het totaal niet gerommeld, bij mij begon gewoon gelijk het echte werk, dus maak je niet druk ;)!
 
Hoi! Ook ik ben op 20 aug uitgerekend en ook ik ben het helemaal zat!

Zijn jullie ook allemaal in verwachting van jullie eerste? Volgens mij is dat ook een belangrijk verschil.

Ik voel ook veel gerommel en vooral vandaag heb ik al vanaf vanochtend een soort menstruatiepijn in buik en onderrug. Maar ik heb niet het gevoel dat het doorzet en daar word ik niet blijer van. Hoe lang hou ik dit vol? Loop de hele dag zachtjes te kreunen en te steunen en kan helemaal niks meer.

Wat denken jullie? Is dit nou wel een voorteken of niet? Hoe lang gaat het nu nog duren dan? Ik word een beetje radeloos zo.

Jullie ook heel veel sterkte en ik hoop op een reactie!

 
Ja dit is ook onze eerste! Extra spannend dus!
Ik heb al een paar dagen last van menstruatiepijn die komt en gaat, maar nog steeds geen weeen oid... Kan helaas dus nog wel een paar dagen duren! Ik kan ook niet zoveel meer, bij de kleinste inspanning krijg ik harde pijnlijke buiken, dus ik hou me erg rustig.. Het is niet anders dan afwachten helaas!
 
Oh dat bedoel je met rommelen! Nou hier ook hoor! erge buikpijn en rugpijn, veel harde buiken maar niks zet door! Ken je gevoel helemaal premiere.mere!
Ook hier de eerste, extra spannend dus!
 
Terug
Bovenaan