Uitgerekend: 5 april 2012

Ik ben nu 23 weken zwanger van mijn eerste kindje. Een klein meisje die ik in mijn armen ga nemen wanneer dat zo ver is... Van de ene kant kan ik het allemaal Nogsteeds niet geloven, ik word MOEDER!! En daarbij begin ik nu al te stressen als ik moet denken aan de bevalling! Soms denk ik laat t snel zover zijn, en soms denk ik laat die bevalling Maase heeel Verweg liggen, vind het wel fijn zo dat getrappel inme buik :))))

Hoi Esra1907.

Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap.

Probeer nog maar even niet te denken aan de aanstaande bevalling, maar te genieten van het getrappel en gekrielbel in je buik.

Geniet ervan....

Hoi Esra,

Het is gewoon zo ontzettend mooi. Gefeliciteerd trouwens.
Over de bevalling moet je je niet druk maken, het komt allemaal goed denk maar zo er is er nog nooit 1 blijven zitten.
Mijn eerste bevalling was niet echt een pretje maar zodra mijn zoontje op mijn buik lag zei ik 'Ik doe het zo weer' het is zo ongeloofelijk mooi!
En dat is de bevalling meer dan waard.

Geniet er maar van!
liefs Do

weet wat je bedoel.. word ook voor de eerste keer mama in april... onzekerheid en totaal niet weten wat ik moet verwachten. zowieso de bevalling en daarna voor een kind zorgen/opvoeden...maar kan niet wachten tot het zover is..denk dat het allemaal ook wel vanzelf komt...

Dankjulliewel dame 's
Ik geniet zeker van al dat getrappel en dat geduw in me buik, nu het nog kan!! en de bevalling moet hoe dan ook gebeuren, :) ik wens jullie allemaal ook een gezonde zwangerschap toe, en een snelle, en als het mogelijk is een pijnloze bevalling:)

Liefs xx

Terug
Bovenaan