Uitgerekend april’23 2e kindje (+-) 1,5 jaar verschil

Dag mama’s!

Het lijkt mij leuk om in contact te komen met mama’s, die in verwachting zijn van hun 2e kindje, waar (om en nabij) 1,5 jaar tussen komt te zitten. Uitgerekend in April!

Liefss

Jaa hier ook.. zit iets meer verschil tussen, onze dochter was begin december precies 1,5. Ik ben begin april uitgerekend van een tweeling.
Hoe gaat je zwangerschap? Hou je het een beetje vol met een dreumes om je heen? :)

Hey! 
Ahh, wat leuk zeg, een tweeling ?
Hier al veel last van harde buiken, had ik bij de eerste zwangerschap ook. 
Dus een beetje rustig aan, merk wel dat ik het af en toe zwaar vindt, mijn kleine loopt nog niet zelf dus veel bukken, tillen. 
En jij? ☺️

Hoi! Ik ben een mama van 2 kindjes met 1,5 jaar verschil (1 jaar en 8 maanden om precies te zijn) en mijn jongste is nu 1,5 jaar en de oudste 3 jaar. 
Dus wie weet kan ik je wat tips geven! Haha
Onze oudste hebben we veel betrokken bij de zwangerschap, vooral op het einde werd het wat meer tastbaarder toen mijn buik groter werd. Ze heeft onze zoon nog heel lang "de baby" genoemd en niet de naam omdat we die niet tegen haar wilde verklappen. Het voeden vond ik altijd wel spannend als ik alleen was, ze mocht dan altijd even tv kijken als ze er om vroeg en kwam dan altijd bij me zitten. Ik betrok haar er altijd bij als ik de jongste op bed ging liggen. Zij gaf dan de knuffel aan oid. 
We merkte dat we ook echt veel 1 op 1 moesten geven, dus even samen naar de speeltuin (man/ik bleef dan thuis met de jongste) of winkel. Dan kreeg ze echt even volledige aandacht. Dat merkte we wel snel genoeg als ze het nodig had, dan ging ze zich afzetten. 
Het zijn écht hele zware tijden in het begin!! Maar het gaat steeds meer wennen en op z'n plaats vallen. Nu merken we al dat ze steeds meer naar elkaar groeien en als ze niet bij elkaar zijn dan missen ze elkaar echt. Veel plezier en succes!! 

Nouou ik had een heel verhaal, maar is niet goed gegaan denk ik.. 
Wat leuk EvanS om dat te lezen. Die voeding momenten zie ik inderdaad wel beetje tegenop, overdag zal ik toch meeste alleen zijn. Mijn man neemt 1 dag in de week verlof op de eerste tijd, dan kan hij met onze dochter wat ondernemen of gewoon samen spelen. 
En andere gebruiker, heb ik ook ja veel harde buiken. En iedereen zegt, doe rustig aan, maar dat vind ik niet zo reëel met een dreumes om je heen :) wel lief bedoeld natuurlijk van anderen! Onze dochter loopt al wel (gelukkig!), maar alsnog buk en til je veel. Op de commode, kinderstoel, autostoeltje, winkel wagentje.. Maar ja, nog even volhouden!

Terug
Bovenaan