Uitgerekend april 2021

<p>Hoi! <br /><br /></p><p>ik ben op zoek naar dames die in april uitgerekend zijn van nr 2. En woonachtig zijn in het Gooi en omstreken. <br /><br /></p><p>gr. Lily </p>

Hoi Lily,
Ik ben half april uitgerekend van nummer 2 (& woon in het gooi)
Ik heb een zoontje die bijna 1 jaar is :). Zit dus niet zo een heel groot verschil tussen.
Hoe oud is jouw eerste kindje?
Groetjes 

Hoi!! 
Wat leuk dat je reageerd!  gefeliciteerd!
vind je het pittig zo kort op elkaar?
Ik ben ook half april uitgerekend :)  
Wij hebben een dochter die is al 7. heel groot verschil bij ons haha. 
Wanneer heb jij je eerste echo?
groetjes. Lily

Jaa!  Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!
Oh wauw 7 al! Dan kan ze echt meeleven en helpen. Leuk om dat dan met je dochter te kunnen delen.
Mijn zoontje heeft als de baby komt natuurlijk nog wel veel hulp nodig en is nog lang niet zelfstandig, maar doet dan nog wel lekker 2 of 1 slaapjes overdag waardoor ik dan alleen tijd heb met de kleine. 
Het lijkt me zeker pittig maar ook heel erg leuk :)
Ik heb maandag de eerste echo. Super spannend of er dan al een kloppend hartje te zien is. Ik ben dan ruim 6 weken zwanger denk ik. Ik heb de echo al zo vroeg omdat ik nu medisch ben doordat mijn vorige zwangerschap medisch werd. Maar hoop dat dit keer wel alles goed mag gaan en ik snel onder volledige zorg bij de verloskundige mag komen. 
Wanneer heb jij de eerste echo?

Hey, ff via mijn tel reageren hoor. Beetje druk gehad. Sorry voor de late reactie. 

wel spannend he eerste echo. Ik mag 31e dan 7 weken denk ik. 
Ik zit trouwens in een groep op Facebook met een aantal dames die allemaal half april zijn uitgerekend. Vind je het leuk als ik de beheerster vraag of je er bij kan? Of hoeft dat voor jou niet zo nodig. 

groetjes, Lily 

Hoe voel je je? Heb je ook al klachten? We hebben wel al aan forum aangemaakt met meer dames die uitgerekend zijn april 2021 en bijna iedereen waaronder ik zelf ( nu 8 weken) zijn enorm misselijk en moe.. ben benieuwd naar jouw verhaal!

Terug
Bovenaan