Uitgerekend April 2024

haaay,

Aangezien ik nog geen uitgerekend april forum kon vinden start ik hem zelf. Hopelijk zijn er meer!

Ik weet vanaf afgelopen weekend dat ik zwanger ben. Heel spannend weer allemaal. Dus zou het leuk vinden om te kletsen met meer (pril) zwangeren.

Nog onwijs pril. Maar voel flink wat krampjes in mijn buik en een weeïg gevoel sinds een aantal dagen maakte dat ik ging testen

Zijn er nog meer uitgerekend half april?

Liefs!

haaay,

Aangezien ik nog geen uitgerekend april forum kon vinden start ik hem zelf. Hopelijk zijn er meer!

Ik weet vanaf afgelopen weekend dat ik zwanger ben. Heel spannend weer allemaal. Dus zou het leuk vinden om te kletsen met meer (pril) zwangeren.

Nog onwijs pril. Maar voel flink wat krampjes in mijn buik en een weeïg gevoel sinds een aantal dagen maakte dat ik ging testen

Zijn er nog meer uitgerekend half april?

Liefs!
Hoi luckymamavantwee :)!

Ik ben er ook afgelopen weekend achter gekomen dat ik zwanger ben. ik was overtijd en was de eerste keer dat we het echt gingen proberen. Het is ons eerste kindje, zelf ben ik nog enorm huiverig want ja is pas 3 weken en ben bang dat er van alles mis kan gaan.

Krampjes heb ik ook en moet helaas veel boeren laten.

Veel liefs.

Hi allemaal,

Ik klets ook graag mee.
Ik weet sinds vorige week vrijdag dat ik opnieuw zwanger ben.
Het is ons eerste kindje maar wel een vierde zwangerschap.
Afgelopen jaar dus 3 miskramen gehad. Inmiddels zijn er onderzoeken gedaan en daar is uitgekomen dat ik een translocatie heb.
Dus het is wel extra spannend nu. Maar tot nu toe voelt het goed, en als alles goed blijft gaan deze keer ben ik 29 april uitgerekend.

Verder voel ik me eigenlijk best goed, zo nu en dan vermoeid en wat gevoelige borsten. Maar verder weinig klachten.
Nu weet ik inmiddels dat oplopende testen en klachten totaal niks zeggen over het vervolg van de zwangerschap.
13 september hebben wij de eerste echo met 7 weken!

Hallo allemaal,
Ik weet sinds 3,5 week dat ik zwanger ben.
Ben wat vermoeid en met vlagen misselijk en last van mijn borsten. Symptomen verschillen per dag en lijken minder te worden. Dinsdag eerste echo dus hopen dat vermindering van symptomen niets betekenen.

Groetjes

Hallo,
Ja ik ben ook uitgerekend in April 2024.
Hoe gaat het met jullie? Nu eindelijk in het 2e trimester! Alles lijkt veel langzamer en zwaarder te zijn dan bij m'n eerste. Ben erg moe en ook soms nog ochtendmisselijk.
Groetjes

Hoi!

Ik ben ook in april uitgerekend. Lukte niet altijd via de telefoon in te loggen, nu via de laptop maar even gedaan.
20 april ben ik uitgerekend, wanneer zijn jullie uitgerekend? Is er ook al een facebookgroep waar jullie bij betrokken zijn, zo ja ik sluit graag aan!
Leuk om ervaringen te delen en met elkaar mee te leven!

Groetje

Terug
Bovenaan