Uitgerekend begin november

<p>Jaaa, daar was-ie dan gisteren: een positieve test! Zo blij, gelukkig en ook onwerkelijk!</p><p>Volgens de rekentools is 1 november mijn uitgerekende datum! </p><p>Meer meiden/vrouwen hier die d-day gaan hebben in november? ;)</p><p>Dit is mijn eerste zwangerschap. Excited!</p>

Ahh gefeliciteerd allebei! Superspannend nu, zo'n positieve test! Zeker voor jou @stiekemmeelezen! Duimen voor ons allemaal dat het goed blijft gaan met onze zwangerschappen!
Ik vind het zooo lastig om nu maar gewoon m'n mond te houden haha ;)

Ik heb er vorige x voor gekozen het tegen 3 goeie vriendinnen te vertellen en dat was echt heeeeel fijn toen het mis ging. Ze leefden zo met me mee en ik hoefde niks uit te leggen. Ik zou dus aanraden wel iemand in vertrouwen te nemen. 
Tijdens m'n vorige zwangerschap zat ik in een Facebookgroep met meiden die tegelijkertijd waren uitgerekend. Ook heel fijn! Maar voor nu nog een beetje te vroeg ? wellicht over een paar weken een idee? 

Ik heb er vorige x voor gekozen het tegen 3 goeie vriendinnen te vertellen en dat was echt heeeeel fijn toen het mis ging. Ze leefden zo met me mee en ik hoefde niks uit te leggen. Ik zou dus aanraden wel iemand in vertrouwen te nemen. 
Tijdens m'n vorige zwangerschap zat ik in een Facebookgroep met meiden die tegelijkertijd waren uitgerekend. Ook heel fijn! Maar voor nu nog een beetje te vroeg ? wellicht over een paar weken een idee? 

Jaa ik na 9 rondes ook sinds zondag een positieve test in handen!!!! zo ontzettend blij, kan het nog helemaal niet bevatten!!Al die teleurstellingen elke maand en nu eindelijk raak!:D Volgens mij ben ik ergens eind oktober/begin november uitgerekend. Voel wel nog steeds soort van ongesteldheidskrampjes wat me dan weer erg onzeker maakt maar volgens de verloskundige is dat heel normaal dus dat hoop ik dan maar! Hebben jullie dat ook?

Terug
Bovenaan