Uitgerekend december 2021

Hoihoi! Ik ben benieuwd wie van jullie ook in december is uitgerekend. Ikzelf verwacht m’n kindje rond 5 december! En hoe verloopt de zwangerschap bij jullie, nu de laatste weekjes zijn ingegaan? Ik ben erg benieuwd.<br />
 
Hey! Ik ben 23 december uitgerekend van eerste kindje. Komt allemaal heel dichtbij nu en vind het heel spannend! Gaat best goed, alleen snel last van bekken en onderrug. Gisteren te horen gekregen dat ze al is ingedaald. :)
 
Hi! 18 december uitgerekend en afgelopen vrijdag is m’n verlof ingegaan (eindelijk!) Merk dat m’n lichaam nu ook echt om rust vraagt. Alles verder goed. Nesteldrang is sterk aanwezig ?. Woensdag liggingsecho, benieuwd wat we daar nog op kunnen zien ?
 
Hoi! Ik ben 10 dec uitgerekend van ons 2e kindje. Ben heel benieuwd ?

Klein puntje waar ik mee in mn maag zit; kraambezoek.. hoe pakken jullie dit aan gezien de corona situatie momenteel?
 
Hey Lottie. Ik begreep dat de kraamzorg daar ook nog wel wat over te zeggen heeft..Bij mijn kraamcentrum zeggen ze (zoals landelijke richtlijn) niet meer dan 4 bezoekers per dag, maar begreep van nichtje van een vriendin dat bij haar als de kraamzorg er was er helemaal geen bezoek mocht komen!
 
Hoi, dankje voor je reactie. Mijn schoonzus is in juli bevallen van een dochtertje maar toen was het zo, als de kraamzorg er is; geen bezoek.
Dus daar gaan we nu ook maar vanuit gezien de situatie erger is dan toendertijd.


Bedoel meer ook; wat kiezen jullie zelf? Raambezoek/wel binnen op de bank maar niet baby vasthouden....
 
Terug
Bovenaan