Uitgerekend december 2023

Hallo lieve mama's to be,

Afgelopen maandag ben ik erachter gekomen zwanger te zijn van onze tweede kindje. December '22 hebben wij helaas een miskraam gehad met 5 weken.

Volgens mijn berekening ben ik in december uitgerekend! Nog meer mama's die in december zijn uitgerekend?

Leuk als we met elkaar in contact blijven tijdens deze spannende periode :).
 
Hej!
Ik hoopte al dit iemand dit forum zou starten haha. Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben en ook ik ben als het goed is uitgerekend in december. Dit wordt voor ons het eerste kindje. Helaas hebben wij in februari een miskraam gehad met 5 weken.
Niet komende maandag maar de maandag erop hebben wij de eerste echo, de 7 weken. Heel spannend vind ik het allemaal! 
 
Wat spannend voor jullie @CharlieD
Dat schiet al op. De eerste echo! Ik moet nog even 4 weken wachten pff. 
Wij hebben vorig jaar december een miskraam gehad dus ik snap wat je doorgaat nu. Hoe voelt deze zwangerschap voor jou in vergelijking met de zwangerschap wat eindigde in een miskraam?
 
Ja het is niet niks, je maakt jezelf gek en durft nog niet echt blij te zijn. Het voelt opzich goed maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal dus vind het allemaal lastig te zeggen. Ik heb er wel een goed gevoel bij en merk dat ik niet heel veel denk over wat er allemaal kan gebeuren en het allemaal maar gewoon afwacht. Merk dat ik het wachten op de echo nu ook niet zo lang vind duren als de vorige keer. 
 
Is dit topic nog actief? Op 18 april ben ik er achter gekomen dat ik weer zwanger ben. 
In oktober 22 bevallen van een meisje via een keizersnee. Hieraan voorafgaand heeft het 4 jaar geduurd, voordat ik überhaupt zwanger raakte, uiteindelijk via ivf gelukt. Nu spontaan, we dachten: het zal vast niet zo'n vaart lopen, maar blijkbaar weet mijn lichaam nu wat het moet doen... 
Nu bijna 10 wkn zwanger
 
Hej Annemt,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dit topic is niet heel actief helaas, ik zou het leuk vinden als hij iets actiever zou worden. Er is nog een ander 'december uitgerekend' topic maar ook die is niet heel erg actief. Wij kunnen het topic misschien leven inblazen :)
 
Terug
Bovenaan