Uitgerekend December.. wie nog meer??

Hoi allemaal,

ik mag mij voorzichtig al een "decembermama" gaan noemen..

dit was onze eerste poging voor een kindje en is dus gelijk raak!! Volgens de berekeningen ben ik uitgerekend op

26 december..

ik ben dus benieuwd wie nog meer?? En heeft zin om over onze zwangerschap te babbelen??

ps. Ik ben zelf ook uit december..

Hoi Chanel,

Gefeliciteerd met je zwangerschap, er is al een topic voor december moeders, misschien leuk om je daarbij aan te sluiten, een van de dames heeft zelfs een geheime facebook pagina voor ons aangemaakt en is ook echt super leuk, leerzaam, persoonlijker.

Succes met de zwangerschap <3

Hoi Dns Braam,

dank je wel.. Ohh wat leuk.. dan zou ik graag mij aan willen sluiten bij die topic natuurlijk.. gister ging alles fout tijdens mijn bezoek op deze site.. kon niks vinden en zelfs een topic aanmaken ging zelfs fout.. dus ik ga ff kijken of ik het nou wel kan vinden en anders zou ik graag de naam van de topic willen hebben..

groetjes, Chanel

Hoi Chanel,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk om te horen dat je een dec mama wordt, wij hebben het zelfde wij zijn ook uitgerekend in dec de 21e.

Binnenkort hebben wij onze 1e echo zo spannend allemaal.

Grt Angel

Jij ook gefeliciteerd!!

Ik moet wachten tot maandag tot ik een afspraak kan gaan maken bij de gynaecoloog.. internist en huisarts vonden het leuk om een weekje tussenuit te kruipen precies in de tijd dat ik erachter kom dat ik zwanger bent.. internist zou namelijk voor mij de verwijsbrief schrijven zodra ik zwanger zou zijn.. moet van haar volledig onder controle van de gynaecoloog lopen.. dit vanwege medische redenen (gbp en aandoening aan mijn gewrichten) dus de dagen duren voor mij veelste lang!! Hahaha..

Groetjes, Chanel

Hi meiden,

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap en ik ben ook in december uitgerekend!

Ik zal mijzelf even voorstellen: mijn naam is Sophie, 21 jaar oud. Mijn vriend is 24 jaar oud. We wonen niet samen, maar zijn dit wel van plan voordat de baby komt.

Ik ben er benieuwd naar jullie mening over iets: ik ben benaderd door het televisie programma: Vier handen op een buik, zou ik hieraan meedoen??? Van mijn ouders krijg ik weinig tot geen steun, dus ik denk dat het programma mij wel verder kan helpen.

Groetjes,

Sophie

Terug
Bovenaan