Uitgerekend december ??

Hoi meiden,

Ik zou graag een app groep beginnen met andere mama’s die in december uitgerekend zijn. Liefste een beetje in leeftijdscategorie 20-30 jaar. Lijkt je dit ook leuk reageer dan hieronder en dan kunnen we een leuke groep maken?
 
Hej! 
Ik zou ook graag willen aansluiten. Ik heb afgelopen woensdag de 8 weken echo gehad en ben ongeveer half december uitgerekend. Ik ben helaas geen 20-30 maar 31 jaar, hopelijk mag het dan alsnog ?
 
Hey,
we hebben afgelopen zondag een positieve test gehad. Volgens mn berekening zou het 01januari zijn. Zou ik er dan ook bij mogen? Zou nu 5+4 zijn vandaag. Ik ben 28 jaar (in juni 29). 


gr Pukje
 
Hoi! 
Ik ben 31 december of 1 januari of 2 januari uitgerekend, afhankelijk welke app ik vraag ;-) Mag ik er ook bij?
wij weten het nu bijna 2 weken en zou nu 6 weken zwanger zijn. Over 2 weken de eerste echo. Ik ben 29! 
 
Hoi dames,
hoe gaat het nu met jullie? Ik dacht ik blaas dit topic wat nieuw leven in anders is het misschien ook zo jammer.
Ik heb morgen mijn 10 weken echo, vind het nog steeds telkens heel spannend zo'echo. Merk wel dat ik na elke echo weer wat meer gerust ben gesteld. De vorige zwangerschap had ik een miskraam dus vandaar dat ik het telkens zo spannend vind. Maar tot nu toe gaat alles goed, dan dat is geruststellend.
 
Pukje & AngieV ik ben zelf in januari uitgerekend en heb een topic gemaakt voor een geoepje van januari. Jullie zijn van harte welkom als je in een jan groep wilt
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan