Uitgerekend eind augustus begin september

<p>hoi dames, </p><p> </p><p>ik ben vandaag 9 weken en 4 dagen zwanger. Wie is er nog meer in deze week ? Lijkt me leuk om ervaringen te delen.</p><p>groetjes liefs Priscilla </p>

Ik ook! Vandaag 9+6 dus morgen alweer 10 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik vind het best snel gaan. Woensdag weer een echo voor de combinatietest dus ben benieuwd naar de verschillen tussen deze echo en de eerste echo :)

@lovemykidz jaa wat leuk! Dit is mijn eerste kindje. Totaal onverwacht maar Zo welkom! En jij? Aan je naam te zien niet hihi
@mariekesep wauw wat leuk! Ik heb met 7 weken en 5 dagen een echo laten maken. Ik voelde me zo onzeker en wilde gewoon weten hoe en wat. Vergeleken de eerste echo met 5 weken was het nu echt al een mini mensje! Ik heb 12 feb de echo dan ben ik 11 weken en 2 dagen. zo super spannend allemaal 

Hoi dames 
Ik ben morgen 11 weken  24 aug uitgerekend van ons 3e kindje zo spannend weer allemaal volgende week woensdag weer een echo kan niet wachten om ons wondertje weer te zien

Wat leuk! Ik vind het ook allemaal super spannend. Wat een onzekerheid helemaal in het begin, elke keer na de wc kijken op mijn wcpapiertje. Heel erg ziek geweest 2/3 weken lang hield niks binnen. Maar eindelijk voel ik me steeds beter worden! 
Kan ook echt niet wachten tot 12 feb voor de uitgerekende datum hihi

Terug
Bovenaan