Uitgerekend eind mei/ begin juni 2021 ???

Hai, wie is er nog meer uitgerekend eind mei of begin juni 2021?!

Ik ben uitgerekend op 4 juni! Zwanger van ons eerste kindje, een jongetje. Ontzettend veel zin in en ik kijk uit naar een heerlijke, zonnige zomer waarin we lekker gaan genieten van deze bijzondere periode. Wij gaan voor een thuisbevalling. Eind april met verlof..
 
Gefeliciteerd! Er was al een topic voor mensen uitgerekend in juni, maar geloof dat dit een beetje in slaap is.

Ik ben 13 juni uitgerekend, ook van een jongetje. Bij ons is het nummer 2, heb al een meisje van juni 2019 en moet eerlijk zeggen dat ik echt enorm heb genoten van de zomer baby. Ik ben me er heel erg van bewust wat een wonder het is om zwanger te worden en een geluk we hebben dat het voor de tweede keer is gelukt, maar na de goede ervaring met een zomer baby, hebben we het nu wel weer een beetje geprobeerd zo te plannen. Ik ga officieel half mei met verlof, maar ervoor heb ik nog vakantie en werk ik wat op afstand ivm werk in onderwijs/covid. Het is een tweede zwangerschap en die beleef ik heeel anders dan nummer 1, maar merk dat ik het langzaam toch weer allemaal spannend ga vinden. Daarnaast is een klein mannetje weer helemaal niet, super veel zin in!
 
Oh! Ik had gezocht maar kon geen andere groep vinden! Jij ook van harte gefeliciteerd! Leuk dat je zo hebt genoten van de zomer met je eerste kindje. Snap heel goed dat je daar nog een keer naar uitkijkt!

Toevallig, ik werk ook in het onderwijs.. basisonderwijs. Ik geef training (Leskracht, misschien ken je het).

Geniet van je zwangerschap!
 
Gefeliciteerd!
Hier ook zwanger van de eerste, een jongetje!
Ik ben 3 juni uitgerekend. ?
Hier ook eind april met verlof. Nu eventjes vakantie tussendoor en dan nog 2,5 week werken op het kdv voor ik met verlof ga.


 
Hallo,
Gefeliciteerd!
Hier ook uitgerekend in juni, toevallig ook 4 juni. Van onze tweede zoon. Als het mee zit dan begin mei met verlof.
 
Terug
Bovenaan