Uitgerekend eind oktober 2019

<p>Wie voelt de kleine al? Zo ja, hoe vaak?!</p><p> </p><p>Bij mij is het nu aardig stil, eerder voelde ik 'm sporadisch.</p><p> </p><p>Ons eerste kindje, dus allemaal nog nieuw??</p>

Ik ben 26 oktober uitgerekend van mijn eerste wondertje. Ik voel de kleine sinds de 15de week al. De ene dag voel ik hem de andere dag niet, wisselt enorm hier. 

Heyhey,
Ik ben 25 oktober uitgerekend van de 1ste. Ook hier voel ik hem al enkele weken sporadisch.
Laatste week steeds meer, maar bijvoorbeeld gisteren nagenoeg niet.

Heyhey,
Ik ben 25 oktober uitgerekend van de 1ste. Ook hier voel ik hem al enkele weken sporadisch.
Laatste week steeds meer, maar bijvoorbeeld gisteren nagenoeg niet.

Hi! Ik ben 20 oktober uitgerekend. Aen toe voel ik ons kereltje maar niet elke dag en de ene keer heel zachtjes en de andere keer laat hij weten dat hij er is!:) 

Dag Dames,
Dank! Ik ben ook 26 okt uitgerekend. Zolang er geen echte klachten zijn, zou het wel goed moeten zijn (hoop ik/gaan we uiteraard vanuit)
Ik las ook dat het aan de ligging van je placenta ligt, in hoeverre het voelbaar is...

Blijft toch bijzonder en blijkbaar uniek ?

Dag Dames,
Dank! Ik ben ook 26 okt uitgerekend. Zolang er geen echte klachten zijn, zou het wel goed moeten zijn (hoop ik/gaan we uiteraard vanuit)
Ik las ook dat het aan de ligging van je placenta ligt, in hoeverre het voelbaar is...

Blijft toch bijzonder en blijkbaar uniek ?

Hey!
Ik ben 27 oktober uitgerekend van ons eerste kindje! Ik voel ons meisje ook af en toe bewegen! Dacht eerst dat het m’n darmen waren maar nu wel echt duidelijk dat het ons kindje is!
bizar he!?

Terug
Bovenaan