Uitgerekend eind oktober!

<p>Jaa, een positieve test! 1-2 weken volgens clearblue. Dat betekent dus 3 tot 4 weken zwanger, al dacht ik dat ik al in week 4 zat, omdat afgelopen zondag mijn NOD was. Weet iemand hoe dit zit? </p><p>Uitgerekende datum is dan dua eind oktober, nog meer mensen dan uitgerekend?</p><p>Zo spannend, en zo lastig om mijn mond nog even te moeten houden!</p>
 
Hoi!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had afgelopen maandag 08-02 een positieve clearblue met 2-3 weken erop. Het is nog even afwachten wanneer ik dan precies uitgerekend ben. Als ik uit ga van maandag 4 weken dan zal het 18 oktober zijn.

Ik hou elke maand mijn cyclus bij dmv temperaturen, maar ik heb 27-12 jl. een derde miskraam gehad en ik ben nog niet weer ongesteld geweest.. we waren er eerlijk gezegd afgelopen weken ook niet heel erg mee bezig. Toch dacht ik maandag toch maar even testen.. en ja hoor, zwanger!

Hoe voel je je tot nu toe?

Liefs,
Astrid
 
Heftig zeg, al drie miskramen. Is het dan nu ook extra spannend voor jullie?
Het voelt vooral surrealistisch. Verder weinig kwaaltjes, behalve onrustiger slapen snachts en af en toe krampjes en steekjes in mijn buik. Het is de eerste keer dat ik zwanger ben dus bij alles schiet ik meteen in de denkmodus of het normaal is ja of nee. 4 maart de eerste echo gepland staan, ben heel benieuwd!
Hoe voel jij je?
 
Ik zit ook op eind oktober als ik terug reken. Nu ongeveer 4 weken.. vind het zo lastig om stil te blijven. Het liefst wil ik al mijn vriendinnen bellen en shoppen hihi. Maar vind het ook eng, dat het mis zou kunnen gaan is heel reëel. Dus ja, nog even wachten of beginnen met regelen? Spannend hoor.
Alvast voorzichtig gefeliciteerd, toch? Hoe spannend ook, toch wel iets om alvast een beetje te vieren. Al is het de komende weekjes nog alleen met m'n partner.

Ik voel me overigens nog ontzettend normaal. Beetje warmer dan anders (zenuwen?) en was vanochtend even een klein beetje misselijk, maar dat duurde nog geen 5 minuten. Mijn man zei dat ik een andere geur had, dat was een bijwerking waar ik nog niet eerder van had gehoord haha. En het onrustig slapen herken ik ook wel. Raar dromen en makkelijk wakker worden enzo.
 
Allereerst gefeliciteerd!! Hier ook 4 weekjes zwanger als ik het bereken via een calculator haha!
Ik zou dan rond 23/24 oktober uitgerekend zijn
 
Hoi hoi,
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik testte op 12-02-2021 positief dus ook in Oktober uitgerekend. Eerste kindje dus alles is nieuw. 18 maart pas de eerste afspraak/echo bij de verloskundige. Ik kan nu al niet meer wachten.

Ik weet ook niet precies hoe ik moet rekenen ik dacht ook al iets verder te zijn. Maar niet minder gelukkig. Ik heb het ergens op internet uitgerekend en die zei 17 okt uitgerekend dus daar hou ik voor nu maar even aan vast. Ik zou dan nu 5weken en 2 dagen zijn.
 
Jaa pff, was 3-2 net bij de gynaecoloog geweest voor onderzoek naar de oorzaak. Daar bleek alles tot nu toe goed te zijn dus waarschijnlijk 3x botte pech. Dat is wel de reden waarom het elke keer weer mega spannend is naar die eerst echo. Gelukkig heb ik die komende donderdag, heel benieuwd!

Verder voel ik me nu wel weer wat beter. Ik was echt heel misselijk en extreem moe de laatste tijd. Jij veel last van de symptomen? Weet je al wanneer je je eerst echo hebt?
 
Hoi allemaal! Ook ik ben eind oktober uitgerekend van nummer 2! Wie wil er met mij in een kleinschalige, geheime facebook groep? Vorige keer met ong 20 meiden en dat was super fijn! Ik heb al eentje aangemaakt, dus als je ook wilt kun je een mailtje sturen naar uitgerekend2021@gmail.com met je naam hier op het forum!
 
Terug
Bovenaan