uitgerekend eind oktober

Hey allemaal

Ik ben nieuw hier en verwacht ons eerste kindje. Ik lees hier dat de meesten al kindjes hebben. Leuk dan kan ik hier nog veel leren.
Ik zal kort wat over mijn zwangerschap vertellen. Ik ben in het begin heel heel ziek geweest van 's morgens tot ' s avonds wat geen lachertje was. Ik heb niet moeten overgeven maar wel vaak precies wel (sorry voor de details). Nu (bijna 15 weken) is het zo goed als over maar nog niet helemaal maar het is zeker te doen.
Ik ben ook een kleuterleidster van opleiding en ben moeten stoppen met werken omdat ik niet genoeg antistoffen bevatte. Dit is een wet die enkel in België telt.
Ik zit dus ganse dagen thuis wat niet makkelijk is.
Zo nu weten jullie al wat meer over mij. Ik hoop dat er veel reacties komen en dat we er een gezellig forum van kunnen maken

Greetz

Gefeliciteerd. Leuk dat je bij mij in de buurt zit met je uitgerekende datum. We schelen 1 dag. Wordt het aan het eind van de maand ook wat drukker op de lijst. Ik ben uitgerekend op 31 oktober van de derde.

Claudia, mama van Dion en Senne* en ?.

Hoi! leuk dat je erbij komt!!

Ik ben op 18 oktober uitgerekend van ons 2e kindje. Ook ik was heel misselijk in het begin, de hele dag. Maar nu gaat het al beter (alhoewel ik soms toch nog naar de toilet ren!) Jij komt uit België zei je? Ik woon in Tilburg, dus da's vlakbij de grens!

Ik ben alleen wel nieuwsgierig naar wat je zei over die antistoffen.... .wat is dat voor een wet? en wat zijn die antistoffen precies .

Veel succes met alles!

Hey

Van het derde al amai leuk.
Ja ik vind deze maand wel leuk om te bevallen ik verjaar zelf de 29ste dus één dag voor ik ben uitgeteld misschien is het wel samen. Wie weet hé

Hey!

ten eerste gefeliciteerd!
leuk dat je er bij komt!
ik zal me ff snel voorstellen!
mijn naam is Jenny en ben 25 jaar!
ik verwacht 8 oktober ons 3e kindje, ik ben van onze vorige 2 dochters bijna 42 weken zwanger geweest dus de kleine kan best op mijn verjaardag komen!! namelijk 18 oktober.
ik heb al een pretecho gehad en we weten het geslacht ook al.
we houden het nog even stil maar binnenkort zullen we het vertellen aan de familie en zal het dan ook hier vertellen!

veel plezier hier!

Liefs Jenny

Hoi hoi,

Leuk dat je hier mee komt schrijven en gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik ben zelf op 9 oktober uitgerekend en heb al een zoontje die 5 oktober 2 jaar wordt. Haha, drukke periode dus. Mijn zoontje is 8 dagen later geboren, dus de kans is groot dat deze kleine ook wat later komt.

Veel plezier hier!

Groetjes,
Nelly mv Dean en 17w6d

Leuk seg al die reacties

Hoe hebben jullie je zwangerschap tot nu toe al ervaren? Gaat alles goed of zijn jullie ziek geweest.
Ik ben de eerste drie maanden zeer misselijk geweest echt een hele dag. Nu is het ondertussen vele minder maar zeker nog niet over.

Laat het me weten

Terug
Bovenaan