Uitgerekend en chagerijnig!!!

Dag zwangere meiden,

Vandaag heb ik dan eindelijk de uitgerekende datum bereikt, 40 weken zwanger!! Ik ben dankbaar voor de moeiteloze zwangerschap die ik heb mogen doorlopen. Alleen de eerste 3 maanden misselijk geweest. Verder is alles goed met onze kleine man...

Alleen ik ben dat wachten zooooo zat!! Ik heb 4 weken van tevoren verlof genomen en verveel me nu echt dood....ik kan gewoon niet meer wachten tot onze kleine eindelijk wordt geboren..maar dat duurt zooo lang. En ik ben al zo'n beetje de meest ongeduldige persoon op aarde...hahaha. Ik sta echt str*ntchagerijnig op als er die nach wéér niks is gebeurd. Zucht...

Vannacht nog maar even afwachten en anders morgen weer op controle bij de verloskundige. Of je zal zien dat het tóch een sinterklaaskindje wordt :S

Succes voor alle andere zwangeren!!

Groetjes Anna

Hi Valentine,

Kan me het helemaal voorstellen hoor !!!!!!!!
Ik zat bij mijn eerste ook al vanaf week 38 te wachten; ik had steeds voorweeën, en elke keer denk je dat het gaat beginnen.
Uiteindelijk is ze met 41 weken geboren.
De tweede bij 42 weken, dus dat was weer wachten wachten en wachten..........
Ga er maar vanuit dat je pas met 42 weken bevalt, dan kan het alleen maar meevallen, hihi....... Da's heel makkelijk gezegt he!
Maar van wachten wordt je inderdaad ook niet vrolijk, ik zou gewoon alledaagse dingen inplannen hoor! Ga gezellig met een vriendin op stap ofzo, dat breekt je gedachten een beetje!
Succes!

Heej Valentine22,

Ben ik ook weer.... Ook ik dus gisteren uitgerekend en ook bij mij  nog helemaal niets.....
Eerst hoopte ik zo dat ze niet met Sinterklaas geboren zou worden, nou, daar ben ik van teruggekomen!!! Van mij mag ze zelfs vandaag geboren worden!!!! Inderdaad, leuk Sinterklaascadeautje!!!!

Ik ben t wachten ook spuugzat... Ben nu zo nieuwsgierig!! Maar aan de andere kant voel ik me weer schuldig, heb tenslotte nergens last van....

Nou, heel veel sterkte en succes met wachten en ik hoop voor je dat die kleine uk van je snel komt!!!!

Liefs van Bonsje

Terug
Bovenaan