Uitgerekend in de week van 15 t/m 19 Juni?

Hallo,

Aangezien ik het algemene juni forum nogal wat drukjes vindt, maak ik bij deze een eigen forum aan voor alle dames die in de week van 15t/m 19 juni zijn uitgerekend! Kunnen we uitwisselen hoe we ons voelen en wat ons bezighoudt!
(niet dat ik het niet gezellig vind met de andere dames hoor!)

Ik ben op 18 juni uitgerekend en ben nu 8wkn 3dgn zwanger.......
Vinden jullie het ook zo spannend? Voor ons is dit ons eerste kindje/ eerste zwangerschap....

Naast dat ik erg moe ben/ veel moet plassen/ gevoelige (.)(.) heb/ af en toe wat buikklachten.......valt het me nog wel mee! Gelukkig niet misselijk!

Ik heb 18 november onze eerste echo! Hoop dat alles goed is!

Groetjes Miss Happy!

Hoi, hoi!

Wat leuk! Zoals het er nu voor staat ben ik ook uitgerekend op 18 juni. Ik heb ook 18 november mijn afspraak voor de termijnecho staan. Dus dan weet ik meer. Maar het lijkt me super leuk om hier af en toe te kletsen. Het is idd druk op het andere forum. Wil niet zeggen dat het niet gezellig is, maar dan vind ik het lastiger om op iedereen te reageren. Is het jouw eerste kindje? Voor ons het de eerste.

Groetjes Mariska

hoi hoi,

Ik ben de 19e uitgerekend, vandaag dus 8wk2dg. Morgen heb ik de intake bij de VK en krijg ik ook meteen een echo !!

Ik had namelijk een maand eerder ook al een positieve test, en de dag erna niet meer. Na een week overtijd werd ik toen ongesteld. Het lijkt erop dat er misschien wel een bevruchting was, maar geen goede innesteling. Daarom wilde de assistente meteen maar een echo laten maken. Leuk !! Bij de eerste, dit is nl de tweede, had ik al een echo met 7wk3dg, omdat we toen in het ziekenhuis liepen. Daar hebben we nl bijna drie en half jaar op moeten wachten, nu was ik zwanger in ronde 1, raar maar waar !!

Helaas ben ik enorm moe, ook niet zo raar met een  ukkie van  net 1 in huis,  en ook flink misselijk, heb de hele dag door honger/trek, behalve tijdens het avondeten. Doe dus op het moment niet zo veel ...

groetjes

Hej meiden!

Hoe voelen jullie je!?

Ik blijf enorm moe, wat buikpijn, beetje gevoelige (.)(.) (wordt al wel iets minder)...maar nu heb ik sinds 1,5 week zo'n ontzettende rugpijn met uitstraling naar mn linker bil/ been...pffff erg vervelend! En dan werk ik ook nog eens in de zorg waar het zo'n sjouwen is!
Daarnaast heb ik af en toe nog wel eens baarmoederpijn (ongipijn).....maakt me wel   onzeker, maar begrijp dat het erbij hoort....daar je baarmoeder groeit.....is dit dan die bandenpijn waar ze het over hebben?

Ben zo blij als ik as dinsdag mn eerste echo heb! Hoop zo dat het goed is!
Ben nu ondertussen 9wkn2dgn

Groetjes Miss Happy!

Hej dames!

Afgelopen dinsdag dan eindelijk onze echo gehad! Spannend!
Maar alles was goed! Het hartje klopte en de kleine was al goed beweeglijk!
Wat prachtig om te zien zeg! Helemaal happy!

Hoe gaat het met jullie? Hier moe moe!

Groetjes Miss Happy!

Hoi, hoi.

Ik heb afgelopen dinsdag ook mijn echo gehad. Mijn datum is niet aangepast, omdat ik een onregelmatige cyclus heb en het dan heel moeilijk te bepalen is wanneer hoe ver ik ben. Volgens de echometing zou ik een week verder kunnen zijn, maar dat was niet heel duidelijk. Dus we houden gewoon 18 juni aan . Dus ik ben nu 11 weken.
Het was wel heel erg mooi om te zien, je kon al echt een kopje zien en armpjes en beentjes. Echt helemaal super.
Hoe gaat het bij jullie met de kwaaltjes. Ik ben nog steeds erg moe en misselijk. Ik probeer goed te bedenken dat in ieder geval die vermoeidheid strakjes afneemt. Maar soms geloof ik er niets meer van. Dan lig ik de hele dag te slapen en van het hele huishouden komt niet terecht. Maar aan de andere kant, het is voor een goed doel .
Nou al met al is het een behoorlijk verhaal geworden. Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat.

Groetjes Mariska

Hej meiden!

Hier alles goed op de kleine kwaaltjes na; moe, veel plassen, nog ietwat gevoelige
(.)(.), last van opgezette buik, moeilijke stoelgang....gelukkig niet misselijk geweest! Wat dat betreft mag ik zeker niet klagen!

Nu al weer 11 weken en 4 dagen! Wat ben ik blij als ik die 12 weken voorbij ben zeg! Kan ik echt gaan genieten.....en het iedereen laten weten! En eens gaan shoppen! Bemerk in de avond dat ik mn kleding niet echt meer lekker vind zitten, m.n de broeken!

Heb nu in de ochtend al een minibuikje! hihi In de avond rijst ie de pan uit ivm de darmpjes!

Volgende week maandag opnieuw een echo! Aangezien onze 'pinda' zich de vorige keer niet echt goed op de foto wilde laten zetten, mocht ik (wel op eigen kosten) een nieuwe echo laten maken! Hoop dat ons kleintje goed groeit! Angts blijft toch altijd nog bestaan.....maar goed vertrouw erop dat alles nog goed is!

En hoe voelen jullie je? Zijn jullie ook zo naar die 12 weken toe aan het leven? Zijn er al dingen die je hebt geregeld?

Groetjes Miss Happy!

Hoi hoi, het is alweer drie weken terug dat we de echo hadden, erg gaaf, de kleine was lekker aan het spartelen en goed te zien. Volgende week donderdag de volgende echo en nekplooimeting, spannend hoor !!

Verder gaat het op het moment wel, wel erg moe, maar niet meer zo stikmisselijk als eerder. Zolang ik maar blijf eten gaat het wel. Ik wil het eigenlijk nog even geheim houden op mijn werk, hebben jullie het al verteld?

Terug
Bovenaan