Uitgerekend in dec maar nu al een buikje?

<p>Hai dames! Ik ben precies 10 weken zwanger van mijn 2e kindje. Heb er al eentje rondlopen van 2.5!</p><p>Nu merk ik sinds een paar dagen dat mijn buik echt opgezet is en dat veel mensen er ook naar kijken. Mn buikje valt echt op en het maakt niet uit wat ik aan doe! <br /><br /></p><p>Wie was e rnog meer zo snel al?</p>

Jep,  hier ook. Bij de 1e paste ik zelfs na 8 weken mn broeken al niet meer. Bij de 2e ook al heel snel een buikje terwijl ik van mezelf maat 38 heb en een best strakke buik. Het viel dus ook op. Helaas niks aan te doen..  

Ik had hetzelfde bij de 2e. Het was bij mij blijkbaar toch de baarmoeder die al wat hoger zat;) trek je positiebroeken maar uit de kast haha

Yes, ik ook bij de 2e, veel sneller zichtbaar! Zijn waarschijnlijk je darmen. Ik zit nu op 30 weken, maar in vergelijking met de 1e zwangerschap rond deze termijn een kleinere buik. Dus qua totale buikgrootte wil het niet veel zeggen!

Yup hier ook de 2e en met 11 weken de zwangerschapskleding alweer uit de kast.. bij de eerste was er pas bij 5/6 maanden iets te zien. 
Ik twijfel een beetje over dat darmen-verhaal, heb namelijk totaal geen last van m’n darmen en het voelt ook echt als baarmoeder (zo voelde dat de vorige keer ook, maar dan veeeel later haha).. en t zit hoger, gewoon echt een zwangerschapsbuikje. Maarja, maakt ook allemaal niet zoveel uit, in elk geval zodra de thuisquarantaine weer voorbij is is iedereen gelijk op de hoogte bij mij ?

Terug
Bovenaan