Uitgerekend in december 2010?

hallo,

Ik ben op 22 december 2010 uitgerekend van ons eerste kindje. Erg spannend allemaal..
Tot nu toe gaat alles nog voorspoedig en voel ik me lichamelijk goed, af en toe s'nachts last van mijn heupen, maar verder eigenlijk niet..
En hoe verloopt jullie zwangerschap tot nu toe?

Groetjes Tanja
 
hoi

ik ben ook op 22 december uitgerekend van ons 2de kindje! we hebben al een meisje van 4 jaar.
behalve dat ik erg onzeker ben, gaat het allemaal wel goed! wel voel ik me héééél schuldig dat ik gewoon door rook, terwijl ik weet dat het super slecht is!!!! heel dubbel allemaal! herkenbaar?

groetjes dree
 
Ha meiden,
Ik ben op 8 December uitgerekend van ons derde kindje.
Het is een erg onzekere zwangerschap, heb vorig jaar een miskraam gehad en we zijn lang met behandelingen bezig geweest voordat ik zwanger was. Heb nu ook zwangerschapssuiker, maar met het dieet hou ik het wel aardig onder controle.

Dree, het is ook niet makkelijk om zomaar te stoppen met roken lijkt me. Ik snoep ook weleens teveel terwijl ik weet dat dat nu met de zwangerschapssuiker ook niet zo slim is.

Groetjes, Marianne.
 
Hallo allemaal,

Heel herkenbaar, dat dubbele gevoel.. Zelf rook ik ook nog, wel max. 4 per dag, maar toch slecht blijft het..
En die onzekerheid heb ik ook erg, vooral omdat het bij ons de eerste is.. Alles wat ik voel en ervaar is nieuw.. Wel super bijzonder, en een unieke ervaring, maar toch ook wel de onzekerheden hoe alles verloopt en hoe het straks allemaal gaat..
De tijd gaat ook best snel nu trouwens, nog 2 en een halve maand en dan is het al zover..
Soms heb ik ook het goevoel dat ik niet echt geniet van mijn zwangerschap?? Herkend iemand dit ook? Ik zit vanaf 16 augustus thuis, ze hebben mijn contract niet verlengd op mijn werk.. En probeer dan nu maar is wat anders te vinden.. We hebben een huis gekocht, dus daar druk mee.. Er komt zoveel ineens, dat ik soms het goevoel dat ik niet ten volste geniet van mijn zwangerschap, we maken weinig foto's door de drukte en ik hou mijn zwangeschapsdagboek niet goed genoeg bij..
Erg jammer.. Zijn er meer dames die dit herkennen??

Groetjes Tanja
 
Hoi hoi

Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en uitgerekend op 3 december.

Tanjena de drukte die jij omschrijft is voor mij heel herkenbaar. Weinig foto's en weinig genieten van mijn zwangerschap. Dit komt bij mij doordat ik van mijzelf een erg druk persoon ben en rusten niet echt in mijn woordenboek voorkomt.
De mensen in mijn omgeving zijn ook allemaal heel erg bezig met alles dat geregeld moet worden om de baby heen. Hierdoor concentreer ik me niet op wat er zich in mijn buik afspeelt en met mijn kindje gebeurd. Erg jammer... Maar volgende week begint mijn zwangerschapsverlof. Ik heb me voorgenomen om me dan alleen nog te concentreren op de leuke dingen, mijn bolle buik, het gedraai en getrap en het maken van de geboortekaartjes, etc

Groetjes K
 
Terug
Bovenaan