Uitgerekend in juli 2019, wat voor babykleding?

<p>Hai allemaal, </p><p>Ik zet hier een topic neer over wat voor kleding dien je aan te schaffen voor a new Born in hartje zomer? Wat dragen pasgeboren baby's? Zijn het boxpakjes, pyjama's, shirtjes, broekjes, rompers met korte of lange mouwen en wat voor maat? Koop je ook een slaapzak? Ik ben uitgerekend in juli dit jaar maar ik heb geen flauw idee naar wat ik moet uitkijken. De baby komt uit de buik, wat trekken ze hem dan als eerste aan? Pakjes? En dan met sokjes er meteen aan vast of losse sokjes met broekje? Hihi ja sorry maar ik ben een beetje aan het rondneuzen qua kleding maar ik weet niet goed waarop ik moet letten en rekening mee moet houden. </p><p>Heel graag advies erover en eventueel tips van sites of winkels waar je leuke babykleding kan kopen voor een goedkoop prijsje. </p><p>Alvast Superbedankt voor hopelijke jouw reactie op deze topic :) </p><p>Liefs Zoë </p>

als een babay geboren word. krijgt het kindje altijd eerst lange mouw en lange broek aan met een mutsje. ik had met losse sokjes. maar dat ligt eraan wat jij mooi vind. 
ik had voor de baby in de zomer lange mouw gekocht en lange broek maar ook wel een paar t-shirtjes. eigenlijk van alles wat. 
een baby hoeft nirt direvt in een slaapzak. hier sliepen ze eerst onder een laken en katoenen dekentje en als ze beginnen te bewegen in bed gingen ze in de slaap zak. 
ik had zeld rompers zonder mouw maar ook wel een paar met korte mouw voor de koudere dagen. boxpakjea heb ik hier zelf nooit gehad.  
ik haalde veel bij de Hema. h&m c&a. wibra Zeeman. dat is betaalbaar.  hoop dat je hier wat aan hebt. 

Als de baby net geboren wordt hebben ze meestal pakjes aan, of shirtje met broekje. En altijd de eerste tijd een mutsje op. Ikzelf vond de pakjes met voet erg onhandig, omdat die nooit goed pasten. 
Qua rompers had ik sws korte mouw, van de zeeman zijn ze erg fijn. Maar kan me voorstellen als het erg warm is, dat je ze dan alleen in een romper legt, zou zelf dan wel lange mouw doen.. 
Qua maat, ligt er een beetje aan wat ze verwachten hoe groot je baby wordt, al kunnen ze dat mis hebben. Maar mijn kleintje was 6pond. Heeft heel lang nog 50 gedragen. Maar als ze groter zijn, is 56 handiger. 
De rompers vam de zeeman zijn sws 50/56 dus die zijn perfect. Hoef je de eerste tijd ook niet zo te lopen wurmen met die kleine armpjes en beentjes.. 
Ik had gewoon een paar pakjes in 50 en de rest in 56. Heb uiteindelijk toen ze geboren was nog wat in 50 besteld, heb je dan ook zo in huis.
Fijne zwangerschap nog toegewenst! 

New borns hebben meer moeite hun temperatuur te regelen. Dus moeten dan nog echt wel iets langs aan en mutsje op.
Ook ik vind broekjes met voetje niet handig. 
Hier favoriet: katoenen broekjes van de hema. Zijn 3 voor 15 euro. En de bambino sokjes van de kruitvat. Enige die niet van de kleine voetjes vallen!

Als het net zo’n zomer word als afgelopen jaar dan hebben ze niet veel meer aan dan een romper !
Hier van juli en het was zoooo warm 1 dag een mutsje opgehad en soms een dun pakje maar ook echt veel alleen een romper.
Zou dus niet te gek doen met inkopen! 

Hoi
Ik zou gaan voor een paar rompertjes  met lange mouwen de rest kort of zonder mouwen  (overslag rompertjes gaan het makkelijkst aan) met eventueel T-shirt en broekjes met losse sokken en wikkeldoek voor de eerste dagen als het warm is een romper warm zat 

Oh super! Het wordt allemaal nu iets duidelijker. Dankjulliewel voor het reageren. Dat helpt me. 
Liefs Zoë 

Terug
Bovenaan