Uitgerekend in juli van tweeling

<p>hallo allemaal,</p><p>27 oktober een positieve test gedaan! Voor ons de eerste en helemaal in de wolken maar wat een spannende weken! Veel bloedverlies gehad, super moe maar gelukkig niet misselijk! 19 november zijn we in ochtend getrouwd en daarna naar vk geweest wegens bloedingen (gelukkig niets ernstigs) .... de VK vertelde ons twee kloppende hartjes te zien! Wat een dag....  Helemaal in shock natuurlijk, helemaal gezien het niet echt in familie zit dus eigenlijk helemaal geen rekening mee gehouden! Maar inmiddels aan het idee gewend en helemaal in de wolken! Veel apps en topics gaan over eenlingen wat natuurlijk super is om te lezen maar ben eigenlijk opzoek naar vrouwen die hetzelfde meemaken als ik...  Het is zo spannend allemaal en lijkt mee heerlijk met andere aankomende tweeling mama’s te kunnen praten.... in mijn omgeving zijn ze niet te vinden ;-) </p><p>liefs </p><p>Melanie </p>

Wat leuk Melanie! Gefeliciteerd. Lijkt me leuk om samen contact te hebben.Ik ben ook zwanger van een tweeling! En ook erg benieuwd hoe anderen dit ervaren.Er zijn hier nog enkele andere dames die ook zwanger zijn van een tweeling, misschien kunnen we 1 topic gebruiken om elkaar op de hoogte te houden? Wanneer je op mijn naam klikt zie je het andere topic. Hier is ook al wat meer geschreven.  

Hai Melanie,Ik ben er vorige week achtergekomen dat ik zwanger was en de dag erna dat het er bij mij ook 2 zijn. Op de echo hebben wij ook 2 kloppende hartjes gezien vorige week. Wat spannend die bloedingen! Gelukkig gaat alles goed. Wat bij mij gek was is dat ik volgens mijn eigen berekening 8 weken zwanger zou zijn en met de echo ongeveer 6 weken bleek te zijn. Probeer me er maar niet te druk om te maken omdat de hartjes wel klopten. Weet jij al wat voor tweeling je krijgt? En of ze de vruchtzak delen of de placenta? Wij krijgen dat als het goed is volgende week maandag met de volgende echo te horen. Liefs,Jessica

Hey Jessica wat leuk! Gefeliciteerd! De vk vertelde dat ze eerste twaalf weken terugrekenen dus kijken hoe groot vruchtjes zijn en op basis daarvan terugrekenen hoever je moet zijn dus dit wisselt in het begin ... na twaalf weken gaan ze aan hand van groeicurve kijken of ze goed groeien.Bloedingen waren waarschijnlijk innestelingsbloedingen en met tweeling heftiger dan met eenling zoals alles wat heftiger is!  Mijn tweeling heeft een eigen huisje dus eigen vruchtzakken etc... wel geruststellend idee! On 1400 eerste afspraak in ziekenhuis dus ben heel benieuwd en hoop dat we even mogen kijken!  Hoe voel jij je? Last van kwaaltjes?? 

Jessie, jij ook gefeliciteerd! Veel tweelingen ineens ☺️! Heel leuk. Vind je het misschien ook leuk om in het andere topic mee te schrijven, dan kunnen we elkaar met een paar dames op de hoogte houden gedurende de zwangerschap en misschien zelfs erna. Lijkt mij erg leuk!  

Terug
Bovenaan