Uitgerekend in maart 2007

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben zwanger van mijn 2e kindje en 7 maart 2007 uitgerekend. Wie nog meer? Ik vind het leuk om contact met iemand te onderhouden. Ik woon in Lopik en zou het leuk vinden om dingen te ondernemen, shoppen,enz. Mail me.

Groetjes BenNaomi  

PS Ik ga morgen op vakantie tot 24 juli

hoi naomi,

gefeliciteerd met je zwangerschap!
ik zelf ben ook in verwachting van de tweede, hoe oud is jouw eerste?
als alles goed gaat ben ik ongeveer 11 maart uitgerekend, ws iets eerder omdat mijn cyclus 26 dagen is ipv 28.
heb je al zwangerschapskwaaltjes?

gr. en fijne vakantie

Hoi dames

Als eerste beide proficiat.
Ik heb vorige week ook een test gedaan, en ja hoor. Zwanger van de 2de.
Ik weet alleen niet precies wanneer. Laatste menstruatie was erg raar en de cyclus niet regelmatig. Heb ook veel meer last van kwaaltjes  als ik het vergelijk met het begin van mijn eerste zwangerschap. Toen werd ik pas later misselijk enzo.
Of 11 maart, of eerder in februari.
Ik krijg a.s. dinsdag een termijnecho om meer duidelijkheid te krijgen.

Groetjes Manon

heey hoi, ik ben ook in maart uitgerekend, 04-03-2007, ik vind het echt spannend allemaal, ik moet 17de deze maand weer naar de gynea en dan gaan ze naar het hartje luisteren, ik hoop maar dat alles goed is, heb je al zwangerschapskwaaltjes?? ik ben sóchtens bij het wakker worden een beetje misselijk, gelukkig niet overgeven, wel extreem moe, en borsten zijn flinkt aan het groeien en mijn buik groeit nu ook al, groetjes diane

Hallo!

Ik ben 02-03-2007 uitgeteld. Dit is mijn eerste zwangerschap, dus zou het ook wel leuk vinden om contact te hebben met vrouwen die rond dezelfde tijd uitgeteld zijn.
Indien iemand hier intresse in heeft: blacky120@hotmail.com

Groetjes!

Hoi hoi,

Allereerst wil ik jullie allemaal feliciteren natuurlijk!
Zelf ben ik op 11 maart uitgerekend van mijn tweede.
Deze datum zie ik al vaak voorbij komen op dit forum, dat is wel grappig.

groetjes Wendy

Terug
Bovenaan