Uitgerekend in mei 2023

Hallo allemaal,
Ik ben nu 17 weken zwanger en uitgerekend op 25 mei 2023. Dit is mijn allereerste zwangerschap.
Het lijkt mij heel fijn om ervaringen te delen en ervaringen te lezen.
Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen.
Liefs Kelsey

[quote quote=10596885]Hoi hoi! Wij zijn 16 mei uitgerekend van ons 2e kindje! Liefs Lindsay[/quote]
Wat leuk! Gefeliciteerd  ?
Al last van zwangerschapskwaaltjes?
En weten jullie het geslacht al of willen jullie dat liever niet weten?

Och ja behoorlijk ziek geweest wel! Veel moe, pijnlijke borsten en eten zien en ruiken vind ik nog steeds verschrikkelijk. Ook bij deze zwangerschap weer eerst afgevallen. Voor zover wij hebben kunnen zien verwachten wij een jongetje!
Aller eerst voor jou ook gefeliciteerd natuurlijk!! Hoe zit het bij jou en je kwaaltjes? Weet je het geslacht al?

Hoi hoi,
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Ik ben ook zwanger van mijn eerste kindje en ook uitgerekend 25 mei, hoe toevallig! 

ik ben tot 13 weken ontzettend misselijk geweest. Was echt een zoektocht naar wat wel en niet werkt qua eten. Ook ontzettend moe en kon maar weinig doen. Erg veel geslapen. 
inmiddels weer helemaal op de been en voel me erg goed en veel meer energie en kan weer goed eten. 

wij krijgen een meisje! Heel erg leuk! Vorige week de 20 weken echo gehad en alles ziet er goed uit ?

weet je het geslacht al? En hoe voel je je?

[quote quote=10597640]Och ja behoorlijk ziek geweest wel! Veel moe, pijnlijke borsten en eten zien en ruiken vind ik nog steeds verschrikkelijk. Ook bij deze zwangerschap weer eerst afgevallen. Voor zover wij hebben kunnen zien verwachten wij een jongetje! Aller eerst voor jou ook gefeliciteerd natuurlijk!! Hoe zit het bij jou en je kwaaltjes? Weet je het geslacht al?[/quote]
Ah wat vervelend!! Maar wel heel herkenbaar! Lukt het jou wel om te genieten?

Wat leuk zeg, een jongetje! Is dat nu ook al vastgesteld bij de 20 weken echo?
Wij krijgen een meisje!

[quote quote=10599086]Hoi hoi, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben ook zwanger van mijn eerste kindje en ook uitgerekend 25 mei, hoe toevallig! ik ben tot 13 weken ontzettend misselijk geweest. Was echt een zoektocht naar wat wel en niet werkt qua eten. Ook ontzettend moe en kon maar weinig doen. Erg veel geslapen. inmiddels weer helemaal op de been en voel me erg goed en veel meer energie en kan weer goed eten. wij krijgen een meisje! Heel erg leuk! Vorige week de 20 weken echo gehad en alles ziet er goed uit ? weet je het geslacht al? En hoe voel je je?[/quote]
Hey! Dankjewel. Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wat leuk en toevallig dat we tegelijk zijn uitgerekend! En ook allebei een meisje!
Wat fijn om te horen dat het nu wat beter met je gaat en je langzaam je energie terug krijgt! 
Ik voel mij nu lichamelijk super goed. Ik heb alleen ontzettend last van mijn hormonen en mijn gedachtes vliegen alle kanten op. Erg vervelend wel. 
Heb jij ook last van je hormonen of valt dat wel mee?

Terug
Bovenaan