uitgerekend in oktober 06

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik ben uitgerekend op 4 oktober 2006
Het is mijn 9de zwangerschap en ik heb 1 dochtertje.
Aankomende maandag moet ik voor een echo. En telkens als ik voor een echo ga is het vruchtje al onderweg om eruit te gaan.
Ik ben dan bijna 9 weken.
Ik vind het allemaal zo spannend en hoop niet weer op een telleurstelling.

Wie is er nog meer uitgerekend in oktober.

Elina

veel succes meid...
ik ben zelf uitgerekend op 3november maarja je weet nooit wanneer t komt he dus kan ook nog in oktober hahaha.
groetjes bianca

Gefeliciteerd!!

Nee je weet inderdaad nooit wanneer het komt. Het kan bij mij ook eind september wezen, maar als alles goed gaat. (ik duim voor mezelf) dan is het dus op dierendag uitgerekend hahahah. Wie weet.

Elina

ik ben ook in oktober uitgerekend! maar dat duurt nog eventjes (gelukkig :) het is altijd spannend en ik leef met je mee!

groetjes lotski

Dat is mooi zo op dierendag!
Ik wens je veel succes bij je echo. Zo te lezen aan je aantal zwangerschappen heb je al het nodigge voor je kiezen gehad. Succes ik duim voor je!

Groetjes Lillian
(17+3 weken zwanger van de tweede)

Ja ik weet ook al veel over zwangerschappen. (helaas) Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochtertje zowat alle klachten gehad. Nu ben ik erg misselijk (de hele dag) ik snap niet waarom het ochtendmisselijkheid heet. (hihi) En ben heel erg moe en heb last van mijn borsten. Maar dat is een teken dat ik nog zwanger ben gelukkig. Voel ook om het half uur of mijn borsten nog zeer doen, tijdens die miskramen hield het namelijk inneens op (de pijn) en de volgende dag ging het mis. 2 weken geleden had ik een echo gehad en zag ik het hartje kloppen. Pfff wel moeilijk hoor als het straks weer mis mocht gaan, dus maandag weet ik weer meer. Als eerst die 3 maanden maar voorbij zijn. Dan onderzoeken. pfff. Het duurt allemaal zolang en ik moet nog zolang.
In ieder geval hou ik jullie wel even op de hoogte hoor.

Elina
(8w2d)

Terug
Bovenaan