Uitgerekend in september/oktober 2020

<p style="text-align: right;">Hoi hoi,</p><p>ik ben na een traject van 4 jaar eindelijk zwanger geworden na icsi. <br />Ik merk dat ik nu als enigste in mijn vrienden kring zwanger ben, en mis soms om ervaringen te delen.</p><p>Zijn er meiden die ditzelfde ervaren en zin hebben om samen ervaringen te delen. Eventueel in een app groepje? <br /><br /></p><p>liefs,</p><p>margot</p>

Hoi Margot, 
Gefeliciteerd! Ik ben op 28 september uitgerekend en schrijf mee in het topic September 2020. Je mag er gerust aansluiten! Er is ook een topic oktober 2020 trouwens. 

Hoi! Ik ben 27 sept uitgerekend van mijn 2e kindje. Ook hier niet zoveel vriendinnen die al in dezelfde fase zitten. Dus leuk om contact met wat mensen hier te hebben! Ik had het sept topic ook gevonden maar raakte daar de draad een beetje kwijt door de hoeveelheid berichtjes die je dan weer bij moet lezen haha. Dus ik sta ook wel open voor contact via app.

Geen idee of we hier ook privé berichtjes kunne sturen? Anders kunnen we nummers uitwisselen en maak ik een appgroep aan. 

Hoi Margot,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wauw, wat een traject heb jij doorlopen zeg. Wat fantastisch dat het gelukt is! Wanneer ben je uitgerekend?
Ik ben 11 september uitgerekend en schrijf net als runbabyrun mee in het September 2020 topic. Gezellig als je je daar ook bij voegt (voor Lalana hetzelfde natuurlijk ?)! Je kunt er gewoon invallen hoor, je hoeft niet alles terug te lezen! 

Ik ben 18 september uitgerekend en we verwachten een meisje ?
zooo leuk om nu allemaal roze spulletjes te kopen 

Gefeliciteerd Margot! Wat fijn na zo'n lange tijd. Heb je lange tijd in een medisch traject gezeten? Wij hebben er ook 2.5 jaar over gedaan, en zijn bij de eerste iui poging zwanger geraakt. En ook op 18 september uitgerekend van een meisje haha!
Lalana jij natuurlijk ook gefeliciteerd :) 
Ik schrijf net zoals de andere dames voor mij i  het september 2020 topic. Gezellig als jullie aansluiten! Je kan uiteraatd gewoon binnenvallen hoor. We hebben nog wel een poosje te gaan en nog genoeg om over te kletsen! 

Terug
Bovenaan