Uitgerekend januari 2019 van de eerste

<p style="text-align: center;">Ik zou het leuk vinden om met meiden in contact te komen die ook in januari  2019 zijn uitgerekend van de eerste. Ik ben 38 jaar en nu bijna 11 weken zwanger. Ondertussen twee keer een echo gehad en ik vind het allemaal heel bijzonder en spannend </p>

Hallo Moniquepuck,
Ik ben net zoals jij ook zwanger van de eerste en ik ben in januari 2019 uitgerekend. Ik ben 33 jaar. 
Het is ook heel erg bijzonder en spannend! Fijn dat alles er goed uit zag op de echo! Wanneer heb jij de tweede echo gehad?  Die van mij staat volgende week dinsdag gepland. Ik heb met 8 weken mijn eerste echo gehad en gelukkig was zag het daar er allemaal goed uit. Vind de tweede echo super spannend, ik hoop zo dat alles nog steeds goed is!
Hoe gaat het met jou met je klachten? 
Groetjes van Fleur

Hallo Moniquepuck,
Ik ben net zoals jij ook zwanger van de eerste en ik ben in januari 2019 uitgerekend. Ik ben 33 jaar. 
Het is ook heel erg bijzonder en spannend! Fijn dat alles er goed uit zag op de echo! Wanneer heb jij de tweede echo gehad?  Die van mij staat volgende week dinsdag gepland. Ik heb met 8 weken mijn eerste echo gehad en gelukkig was zag het daar er allemaal goed uit. Vind de tweede echo super spannend, ik hoop zo dat alles nog steeds goed is!
Hoe gaat het met jou met je klachten? 
Groetjes van Fleur

Hoi, wat leuk, gefeliciteerd!
Ik heb de eerste echo gehad met 7,5 week.Toen hebben we het hartje gehoord, heel bijzonder. De tweede echo heb ik vorige week woensdag gehad. Ik was toen 10 weken en 2 dagen en ben 14 januari uitgerekend. Ik vond de echo ook erg spannend maar gelukkig was alles goed. Er waren al duidelijk armpjes en beentjes te zien en hij/zij was druk aan het bewegen. 
Hoe voel jij je verder? Ik mag opzich niet klagen maar ben erg moe. En 's ochtends misselijk maar als ik dan wat eet is het gelukkig weg. Hopelijk valt het bij jou ook mee! 
Groetjes Monique 

Wat ontzettend leuk om te lezen dat jij jullie kindje al zo zag bewegen en wat fijn dat alles goed is! Ben je al aan het nadenken over de NIPT test? 
Ik ben 13 januari uitgerekend volgens de verloskundige. Volgende week mijn tweede echo dan ben ik 12+2... vind het erg spannend en hoop dat alles goed is..
Je hebt niet zoveel klachtjes? Ik ben erg moe, wisselend zere borsten, avond misselijkheid, smaakverandering, met vlagen hoofdpijn, en 2 dagen geleden veel trekjes en steekjes in mijn baarmoeder en vervelende darmen. Dit allemaal niet extreem hoor.
 Heb je het al aan veel mensen verteld? Wij alleen nog maar aan ouders en aan mijn leidinggevende op het werk ivm het vrij vragen voor volgende week ;-) 

Wat leuk dat je 1 dag eerder dan mij bent uitgerekend. Vervelend dat je best wel wat klachten hebt. Bij mij valt het reuze mee. In het begin wel erg gevoelige borsten en best wel wat steken in mijn buik. Ik maakte me daar gelijk weer zorgen om omdat ik vorig jaar een miskraam heb gehad. Maar het blijkt volkomen normaal te zijn doordat de baarmoeder groeit. 
Wij hebben het aan onze ouders verteld en ik ook op mijn werk en 2 vriendinnen weten het. Wat doe je voor werk? Valt het je zwaar? Ik ben mondhygiëniste en vind het af en toe best pissig. Al heb ik wel het idee dat de vermoeidheid iets minder wordt.
Wij zijn idd aan het nadenken over de nipt test maar we denken niet dat we het doen. Hebben jullie al een besluit genomen? 
Fijne avond! 

Terug
Bovenaan