Uitgerekend Juli ‘22

Dag mama’s Hoe gaat het met jullie tijdens de zwangerschap?<br />Ik ben momenteel 31 weken en 5 dagen zwanger.<br />Ik ging maandag op controle en de baby is al goed aan het indalen. <br />Hoe zit het bij jullie? <br />Ik heb enorm veel last van vaginale steken, heeft er hier nog iemand last van? En wat doen jullie hieraan?<br />Groetjes!<br />

Hoi! Hier 30 weken rond vandaag. Merk dat ik savonds veel pijn heb bij mijn ribben. Voel mijn meisje ook erg hoog beuken sinds vorige week. Ik begin steeds meer vocht vast te houden maar verder fluit ik er al die weken al doorheen.

Hoi!

Ik ben nu 30 + 2 weken en alles verloopt nog vlot. Over het algemeen een makkelijke zwangerschap met weinig kwaaltjes (hopelijk blijft dit zo ?).

Ik ben vandaag precies 30 weken en merk wel dat ik steeds wat steken heb rondom mijn vagine. Baby lag ook met hoofdje naar beneden dus misschien al aan het indalen.

Vandaag 30+1 zwanger en eigenlijk nergens last van! ?? Ik slaap alleen wel erg slecht, maar m’n energie lijdt er niet onder? vervelend is het wel. Hebben jullie nog tips? Ik heb wel een voedingskussen, maar wordt zoveel wakker. Het liefst slaap ik op mijn rug, maar last dat dat dus niet goed is voor de baby..

Terug
Bovenaan