Uitgerekend juli 2020

<p>Hoi meiden, </p><p>Ik ben nu 4+3  En volgens eigen berekening op 7 juli 2020 uitgerekend . We hebben al een dochtertje van bijna 5. </p><p>In juni dit jaar heb ik een miskraam gehad, waardoor ik nu alles ontzettend spannend vind!! </p><p>Ik heb vanwege die miskraam al een echo op 9 november (5,5 week).</p><p>Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap ook een groepje op het  forum hier en daar heb ik nog steeds contact mee via de groepsapp en 1x per jaar proberen we wat af te spreken! </p><p>Heel fijn om alles wat je  wilt delen over je zwangerschap hier te kunnen delen met meiden die in het zelfde schuitje zitten. </p><p>Liefs </p>
 
..Hoi. Ik heb eind augustus een miskraam gehad. Vandaag ben ik 5 dagen over tijd en mn test knalde er echt uit! Zoiets heb ik nog nooit eerder gehad... altijd lichte streepjes. Nu de streep zelfs donkerder dan de controle streep. Volgens mij berekening zou ik 13 juli uitgerekend zijn..maandag ga ik de verloskundige bellen. Ik heb al een dochter van 2.5 jaar. 
 
Hoi dames!
Ik heb afgelopen zomer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Het kindje groeide helaas in mijn linker eileider. Mijn eileider en het vruchtje zijn operatief verwijderd. Inmiddels zijn we drie maanden verder en: IK BEN WEER ZWANGER! :D Ik had op 01-11 een eerste licht positieve test in handen, 5 dagen voor mijn NOD. Inmiddels ben ik vandaag 4+2! Ik hoop enorm dat het kindje op de goede plek groeit.. Op 22 november heb ik al een vroege echo, ben dan 6+2, om te zien hoe of wat. Voel me gelukkig goed! Als alles gaat zoals het hoort ben ik op 15 juli 2020 uitgerekend. Schorpioentje, succes morgen! En beide gefeliciteerd! 
 
Dag dames,
Ik ben vandaag 5+5 (10-07-2020 uitgerekend), ben onwijs onzeker en bang dat het niet goed gaat. Ik heb een slechte gezondheid, slikte tot kort morfine en andere zware pijnmedicatie. Heb in augustus met de huisarts besproken dat wij een kinderwens hebben en dat ik daarom wilde proberen de medicatie af te bouwen. Omdat ik in het verleden altijd "te kleine" eierstokken en 2x pap4 heb gehad, werd aangeraden om alvast te stoppen met de pil, omdat het wel een lange tijd kon gaan duren. 28 sept de laatste pil genomen en op 4 okt. Mijn onttrekkingsbloeding gekregen. Eerste cylcus dus gelijk zwanger geraakt en ik kan het nog steeds niet geloven! Ben direct gestopt met al mijn medicijnen op het moment dat ik een positieve test in handen had (tsja, daar was ik dus nog niet van af).. En was ook nog niet begonnen met foliumzuur. Al met al loop ik de hele dag met inlegkruisjes in, omdat het in mijn hoofd niet goed kan gaan.. komen jullie deze tijd een beetje door? Ik zit momenteel ook thuis en vind dit echt vreselijk. Heb pas 2 december de eerste echo, maar het lijkt een jaar te duren. Mijn vriend is ook wat terughoudend in zijn blijdschap, omdat hij ook bang is dat het mis gaat..
Liefs,
 
Hoii!! 
ik ben nu 6+3, als alles goed mag gaan zijn we 9 juli uitgerekend van ons 2e kindje.
Ik ben op het moment ontzettend zenuwachtig, omdat me symptomen iets minder worden. Heb de afgelopen anderhalve week super veel overgegeven en enorme gevoelige borsten gehad, en dit is vanaf vanmiddag iets minder geworden. Wel nog over gegeven maar niet constant misselijk, nou ben ik de hele middag in de buitenlucht geweest en probeer me eigen voor te houden dat ik daardoor iets minder misselijk ben.
Dinsdagochtend hebben we onze eerste echo, en ondanks dat ik heeeel erg hoop een goede afloop, bereid ik me onbewust ook al voor op het ergste? 
 
zijn er nog meer meiden die hier last van hebben
 
ik ben volgens internetcalculators ook 7 juli uitgerekend.
van mijn 3e kindje.
en heb met als jij in juli een miskraam gehad (missed abbortion)
ik heb ook bij elk pijntje enzo zoiets van als het maar goed gaat.. 27 november heb ik mn 1e echo.. kan niet wachten wil zo graag weten of alles dit keer wel goed gaat. ik begon toen rond deze tijd bloed te verliezen dus vind het nu al helemaal spannend!
 
Terug
Bovenaan