Uitgerekend juni 2019 en een leuke verrassing

<p>Hoi meiden, </p><p>paar weken geleden achtergekomen dat ik zwanger ben van een mooie verrassing. Vijfde kindje dus dit was echt even een shock. Maaaaar natuurlijk wel ontzettend blij mee. Zijn hier ook mama’s uitgerekend in juni of zwanger van een 4e of 5e? </p><p> </p><p>Xxxx</p>

Hoi hoi
Morgen is het de uur van de waarheid.. 
Ik ben dan 10 weken en 5 dagen zwanger van ons tweede of derde kindje en krijg mijn eerste echo. 
Ik heb zo'n sterk gevoel dat ik zwanger ben van een tweeling maar kan er ook totaal naast zitten.. 
Zenuwachtig/spannend/leuk!
Fijne zwangerschap en wat een dubbel wonder als het straks gezond in je armen mag liggen♡

Hoi moe,
wauw, hoe spannend!! Ben benieuwd of het inderdaad een tweeling is. Super leuk. Hoop dat alles goed is en gaat! Lijkt me leuk om te horen hoe de eerste echo is gegaan. Succes en geniet ervan! 

Ja, blijft een wonder. En inderdaad hoop dat het kleintje helemaal gezond is en kan stiekem nu al niet meer wachten om het vast te houden (ben pas 12w en 4dagen). Duurt nog wel even dus

Hoi moe en kaysavic.

Er is ook al een forum van juni 2019. Alleen daar ook veel eerste zwangerschappen.
Uiteraard niet verplicht om aan te sluiten maar wel welkom! Misschien dat jullie er overheen gelezen hebben..
Zelf morgen 12 weken zwanger van de eerste.

Terug
Bovenaan