Uitgerekend maart 2018

Hoi allemaal!

Ik zag dat er verschillende actieve forums waren met uitgerekende data. Ik heb geen maart 2018 voorbij zien komen.

Dus wie zijn er nog meer net zoals ik in maart uitgerekend? Is misschien leuk om ervaringen te delen.

Mijn uitgerekende datum is 30-03-2018.
Alles gaat goed (gelukkig) alleen erg last van bekkeninstabiliteit.

Groetjes, en tot hoors!

Hey! 

Hier 11 Maart uitgerekend. 
Met de kleine man gaat alles goed, met mij helaas wat minder. Zit al vanaf week 13 in de ziektewet ivm hele ernstige bekkeninstabiliteit waardoor ik nu afhankelijk ben van krukken en/of een rolstoel. Sinds 1 week ook erg last van harde buiken zodra ik überhaupt beweeg (bij omdraaien in bed etc). Er is al gesproken over inleiden bij 37/38 weken vanwege dat ik eigenlijk vrij weinig kan en zoveel pijn heb, maar nog geen definitief besluit genomen. Gelukkig is het einde in zicht en komen de feestdagen eraan! 
Nou klink ik echt als een zeurpiet maar ondanks alle pijn vind ik het heerlijk om dat getrap te voelen en probeer ik van de kleine dingetjes te genieten. 
Weet jij of je een dochter of een zoon krijgt? Of gekozen om het als een verrassing te houden? 

Liefs 

Hoi ,
ik ben ook 30-3-2018 uitgerekend en ook erg last van bekkeninstabiliteit. Ik kan niet wachten tot het zover is.wij krijgen een jongen :) 
Xxx

Hallo dames,
Eigenlijk ben ik 14 april uitgerekend maar omdat het een tweeling is wordt het maart. 
Ik heb de eerste 16 weken hyperemesis gravidarum gehad maar dat is nu helemaal over. Ben er best goed van hersteld en voel me best goed. 
Het zijn trouwens een jongen en een meisje. Twee eiig dus. Erg leuk. 
Groetjes Irene

Heey dames,,
ik ben uitgerekend op 3 maart en
hier gaat het super goed!! Vanaf deze
week met verlof gegaan! 
Wel wat zenuwachtig voor me bevalling
en we verwachten een Meisje! 
Liefs Manon

Hallo, 
Zag dit forum voorbij komen. Er is wel degelijk een forum met uitgerekend maart 2018. Dit al bestaande forum is ook al heel lang actief (sinds augustus ofzo al) dit is ook een best druk forum (meer dan 40 pagina's ofzo). Prima om dit forum te houden en is wat rustiger maar als je bij de topics zwanger zijn klikt en dat wat pagina's verder gaat staat hij er als het goed is gewoon tussen. Misschien kan je kijken als je dat leuk vind.
Wij verwachten ons eerste kindje en mijn uitgerekende datum is 18-03-2018. We weten het geslacht wel maar houden het voor iedereen geheim (tenminste dat proberen we, sommigen vermoeden het wel maar we ontkennen noch bevestigen dat het zo is). Doordat het medisch gezien "mis" kan gaan hebben we er voor gekozen om het te weten zodat niet iedereen het geslacht al weet terwijl ik het zelf nog niet eens weet (ik had als kind epilepsie, nu 10 jaar geen aanvallen meer, kan wel gebeuren tijdens de bevalling).
Dames, veel succes (nog) voor diegenen die nog werken en een fijne tijd voor diegene die met verlof zijn.
Groetjes

Terug
Bovenaan