Uitgerekend mei 2019 fb

<p>Ha dames, </p><p>Voor de genen die het leuk vinden er is een geheime groep voor moeders die uitgerekend zijn in Mei. Wie dit leuk vind mag Schipper Ouder toevoegen dan kan je aan de groep worden toegevoegd. Gezellig kletsen, adviezen en onzeker uitwisselen. </p>

Hoi dames, 
gefeliciteerd allemaal!
ik heb vanochtend een vroege test gedaan en zag een licht streepje!! Ben voorzichtig blij, aangezien ik in juli een miskraam gehad heb bij 6 wkn. 
Zaterdag is mijn NOD als het goed is, dus dan nog maar eens testen. Na eigen berekening 11 mei uitgerekend. Erg spannend weer!
We hebben al een dochtertje van 14 maanden ? 

@gaby sueters als je Schipper Ouder toevoegt dan meld ik je aan voor de groep.
@wndy herken dit heel goed wij vorige maand ook een miskraam en aangezien ik alleen moe ben verder niets net als de vorige zwangerschap ben ik ook heel voorzichtig  als ze vanaf dag 1 miskraam uitgaan zou ik 5 weken zijn gister gaf de clearblue test 4-5 aan 

@gaby sueters als je Schipper Ouder toevoegt dan meld ik je aan voor de groep.
@wndy herken dit heel goed wij vorige maand ook een miskraam en aangezien ik alleen moe ben verder niets net als de vorige zwangerschap ben ik ook heel voorzichtig  als ze vanaf dag 1 miskraam uitgaan zou ik 5 weken zijn gister gaf de clearblue test 4-5 aan 
Voor hinde van harte gefeliciteerd hopen op een mooie goede zeangerschap

Vanmorgen de test gedaan. En deze was positief. Ik ben in mei uitgerekend. Later deze ochtend bel ik met de huisarts. 

Terug
Bovenaan