Uitgerekend mei 2022

<p>vorige week 2 positieve testen in handen gehad, ons geluk kan niet meer op! Na anderhalf jaar, 1 miskraam en ontdekken PCOS te hebben stopt bij mij de blijdschap niet. <br />nu ben ik nieuwsgierig of er al meer zijn met een positieve test en die uitgerekend zijn in mei?</p>

Gefeliciteerd!!! Wat ontzettend fijn voor jullie ?
Ik ben nu ruim een week geleden erachter gekomen dat ik zwanger ben (uit ongeloof zo'n 7 testen gedaan in de dagen daarna), en als ik zelf reken dan kom ik op 23 mei 2022 uit.
Wij zijn 4 jaar bezig geweest, en had het echt niet verwacht, maar mei is meteen m'n favoriete maand geworden haha.
Ik heb volgende week maandag m'n eerste echo, dat lijkt nog zo lang te duren kan niet wachten.

Gefeliciteerd met de zwangerschap! Wat fijn dat je volgende week al de echo hebt. Ik pas 18 mei… Maar nu heb ik dus al een paar dagen geen pijnlijke borsten meer en lijken mijn borsten weer terug naar hun normale formaat wat moet zorgen baat. Dus ik ga morgen maar bellen of ik eerder een echo kan krijgen, om toch te kijken of het nog goed zit.

Gewoon doen inderdaad bij zorgen! Beter dan in de stress zitten, en vooral als je nog tot 18 oktober moet wachten. Hoe lastig ook, probeer je niet teveel zorgen te maken, bij iedereen zijn de symptomen anders dus het hoeft echt niks te betekenen ?

Hoi meiden, hoe is het met jullie?
ik ben nu 9+3, hebben vorige week maandag een goede echo gehad. Volgende week vrijdag de termijn echo. 
Ik ben heel erg onzeker en dan lees ik doe horror verhalen op internet (moet ik ook niet doen). 
maar vind het dan toch weer spannend die echo. Zal alles goed gaan? Is er nog een hartslag etc etc. Ervaren jullie dit ook zo? Mijn kwaaltjes gaan op en af, dus daar is weinig over te zeggen denk ik zo! 
voor nu staat onze datum op 22 mei, hoop iets van jullie te horen ?

Ja hihi wij hebben de datum 7 mei gekregen.

Nu alleen nog onwening zelf eerder een miskraam gehad dus daar nog wel enige stress om. En nog best jong natuurlijk
Maar komt vast goed

Hoi meiden,
Hier gaat alles goed. Wel last van erge vermoeidheid en wat misselijkheid en hoofdpijn enz, maar hopelijk gaat dat straks weer afzakken.
We hebben de 21ste een goede echo gehad. Aanstaande dinsdag moet ik heen voor de termijnecho. Toch weer spannend allemaal met een tweede. Ben benieuwd ook of de uitgerekende datum nog eind mei blijft of toch naar begin juni verplaatst wordt.

Hoe is het met de anderen?

Terug
Bovenaan