Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Uitgerekend mei/ juni 2021 ervaringen en app groep
Zijn er mommy's to be die ook uitgerekend zijn in mei en die het leuk lijken om te kletsen in een groepsapp??
Ervaringen, maar die het ook leuk vinden om een groep te starten uit gezelligheid?
Ik heb geen interesse in de groepsapp, maar hier meekletsen wel en voor nu om even mijn ei kwijt te kunnen
Ik was eigenlijk uitgerekend op 29 a 30 april (verloskundige zei 30ste, gyn 29ste). Gyn zei nog; ik denk wel dat je kindje eerder komt.. inmiddels zit ik morgen in week 41 en ben echt een beetje klaar met het zwanger zijn. Ik wil onze schat zo graag ontmoeten. Ik heb de gehele zwangerschap al 5 mei in mijn hoofd zitten... en ook al vinden sommigen het verkeerde humor, ik hoopte dat ze me vandaag ging bevrijden ^^. Mijn man grapt nu met je hebt straks een moederdagcadeau voor het leven en denkt dus 9 mei dat ze komt.
Wat ze zeggen over de laatste loodjes klopt wel. Ik heb bijna de hele zwangerschap niet mogen klagen.. Enkel vallen de laatste twee weken wel heel erg tegen. Moe, de muren komen af, alles is klaar voor de kleine, huis is schoon (sterker nog uit verveling stofzuig ik bijna elke dag, terwijl er niks ligt aan zooi) ik lig vaker in bed dan dat ik wat doe en in bad gaan, gaat haast niet meer.
één ding scheelt. Ze komt er hoe dan ook wel uit.. maar dat wachten......
Hoi mijn uitgerekende datum is 13 juni. Omdat het mijn eerste kindje is, heb ik zeker wel interesse in een leuke mama groep om te kletsen over leuke dingen en sparren over vraagstukken.