Uitgerekend met de feestdagen????

Tja, effe een lastig onderwerp.
Wel of niet zwanger dat is nu de vraag, als het wel is dan ben ik uitgerekend tussen kerst en oud en nieuw. Niet zo leuk met al die feestdagen om dan ook nog een jarig te zijn. Heb met mijn andere 2 kinderen geprobeerd deze maand over te slaan. Maar wil het zo graag dat ik een keertje niet te kracht had om het veilig te doen! Handig nee niet echt aangezien vanaf eind januari voor het gezin en werk veel beter uitkomt.
Aan de ene kant hoop ik dat het meteen raak is van die ene keer (2 dagen voor mijn eisprong), maar aan de andere kant hoop ik dat we nog een maandje mogen overslaan. Dubbel gevoel. We hadden al graag eerder voor een derde willen gaan maar de werksituatie liet dat niet toe..
Ik begrijp goed voor diegene die het al lang aan het proberen zijn dat ze blij zullen zijn als het wel in december lukt. Maar het is zo'n lastige maand.
Ben benieuwd!!!
Bowi

ik ook zou eventueel tussen kerst en oud en nieuwd zijn uitgerekent zijn maar het maakt ons niks uit...we zijn al dankbaar als we zwanger mogen worden dus wanneer het dan geboren wordt is et altijd welkom!maar dit is echt heel persoonlijk!!

mocht ik deze maand zwanger worden dan inderdaad ook tussen kerst en oud en nieuw uitgerekend...heb er wel over na gedacht of we even een maandje zouden overslaan of toch niet...maar uiteindelijk toch besloten om het ook deze maand gewoon te proberen...misschien wel een rottijd tussen kerst en oud en nieuw maar ja we willen graag dus wanneer maakt niet uit...als het maar zo snel mogelijk is haha...een excollega van mij heeft trouwens beide kinderen rond de feestdagen gekregen en haar man is met kerst jarig zij ondervinden hier totaal geen hinder van...

Tja, lastig.... Bij mijn 1e zwangerschap (die na 11wkn eindigde in een miskraam) was ik 28 dec uitgerekend. Ik was meteen zwanger geraakt, dus bedacht me: ohhh had ik maar 1 maandje gewacht! Toen het mis ging baalde ik van mijn eigen gedachten, want ik wilde niks liever dan een gezond kindje en wat maakte het uit als hij/zij dan geboren zou worden?

Tuurlijk als je makkelijk zwanger raakt is een maandje overslaan wellicht een optie (want voor een kindje is het niet heel leuk om die weken jarig te zijn...) maar ik ga deze maand ook echt niet overslaan omdat ik dan misschien met oud & nieuw lig te bevallen. En velen met mij denk ik.

Maar ik snap je punt/gedachte wel hoor!

Ook ik snap je gedachtegang helemaal! Maar ook ik zou zelf al veel te blij zijn dat het weer raak is. Maar net wat neomi zegt..dit is persoonlijk.

Liefs ciomama

ik herken het gevoel wel ja. heb het zelf ook wel een beetje. afgelopen ronde dacht ik echt dat het raak was en zou ik rond de sint uitgerekend zijn. leek me ook niet echt leuk voor het kindje. als het deze ronde raak is is de uitgerekende datum begin jan. en is er dus nog steeds een kans dat het een feestdagen kindje wordt. de eerste kwam ook 2 weken eerder.
we zijn nu gewoon blij als het lukt. bij de eerste waren we meteen zwanger en nu zitten we alweer in ronde 5. is opzich nog niet zo heer erg, maar toch wel extra teleurstellend aangezien het de eerste keer zo makkelijk ging
we zien wel hoe het loopt

Als alles goed blijft gaan zijn wij 5 dec uitgerekend. Wat maakt het uit je moet al blij zijn dat je zo gelukkig mag zijn dat je zwanger wordt. Er zijn heel veel vrouwen die maar al te graag zwanger zouden zijn en zich afvragen waar maken die mensen zich druk om.

Terug
Bovenaan