Uitgerekend nu ziek worden BALEN

Waarom is het zo... dat wanneer je eindelijk verlof hebt. Geen verplichtingen meer hebt, lekker uit kan slapen ( zolang het in die andere slaapkamer ook nog stil is ) Rust in je kont krijgt, je lekker kunt voorbereiden op de bevalling en alleen nog maar de laatste kleine dingetjes hoeft te regelen en voor de rest lekker kunt doen waar je zelf zin in hebt....

Dat je dan zonodig ziek moet worden. Getverderrie zeg, koortsig, dikke snotneus, zere keel .. jakkes. Ben echt al in twee jaar tijd geen enkele keer ziek geweest en uitgerekend nu moet het zo wezen... grr

Moest het even kwijt sorry...
Iemand nog handige anti snotneus tips?

das balen meid! tja ze zeggen dat dat dan komt doordat je lijf echt rust heeft... ik ben een tijd geleden super verkouden geweest, en bij mij hielp stomen heel goed! maarja of je daar met deze tempraturen zin in hebt haha das de volgende vraag ;)

Beterschap!

Of een neusdouche halen, kennen ze die in NL?? Ideaal, ff doorspoelen met ene zout oplossing, dat lucht zooo op...

Vervelend meid, maar t komt vaker voor dat als je tot ontspannig komt, je llichaam reageerd mét ziek worden...

Beterschap en hopelijk kan je snel toch nog genieten van je verlof!

gerrie (aug)

Beterschap.. !!!

En hoogzwangere dames worden vaker ziek hoor!!
eerst de ziektekiemen eruit voordat je aan de bevalling begint. Dan ben je dan weer fris en fruitig ;)

@ Ellen , haha dat zei een vrouwtje gister bij m'n dochter haar zwemles ook. Die werd bij alle 3 haar bevallingen eerst een weekje goed ziek en daarna duurde het niet lang meer. Nou ze moet het nog minstens een weekje uitzingen daar in m'n buik hoor, dan zijn we de 37 weken voorbij dan mag het van mij wel. We gaan het zien!

Die neusdouche kon ik nergens vinden. Maar heb nu een ui door de helft naast m'n bed ( manlief erg blij mee die stank ), lekker stomen en heet douchen. Paracetamolletje en vitamine C bruistabletten, lekker veel fruit hmmmm... Volgens mij gaat het de beterende kant weer wat op!

Bedankt voor jullie berichtjes!

Terug
Bovenaan