uitgerekend op 3 januari

Hoi,

Ik ben ook 3 januari uitgerekend, maar ben wel benieuwd naar de 1e echo om te zien of dat een beetje klopt, moet volgende week donderdag, dus spannend!

groetjes
Jadeje

Het is ook mijn eigen berekening hoor,want ik weet het pas zeker op 16 juni dan mag ik komen voor de vroege termijnecho,heb een lange cyclus dus kan maar net zijn dat ik pas later in januari ben uitgerekend,kortom spannend.

Hallo,
Ik ben 2 januari uitgerekend. Volgens mijn eigen berekeningen 1 januari, maar met de echo bleek het 2 januari te zijn. Ik heb behoorlijk wat klachten, maar goed.
Misselijk, verkouden en nu vrees ik ook last te krijgen van bekkenpijn!!
Hoe is het bij jullie met de kwaaltjes?
Groetjes

Hallo!!

Hier nog een die tot nu toe uitgerekend is op 3 januari. Morgen de eerste echo en dan weten we de juiste datum (tot zover de datum juist kan zijn natuurlijk!)

Tegen de echo zie ik niet op, maar wel tegen het bloedprikken, zie een ander onderwerp wat ik net geplaatst heb.

Succes allemaal!

Hoi,

Ik krijg wel laat een echo, iedereen heeft het geloof ik al veel eerder, maar ja geduld hebben he
Kwaaltjes die ik heb vallen eigenlijk wel mee, pijnlijke borsten, vooral als ik mijn pyama aan heb en geen bh. Niet echt moe, misselijk ook niet, maar toen dacht ik vanochtend, want ik had gelezen van een aantal miskramen hier op een forum, hmm, het zal toch nog wel goed zitten. Maar alsof die kleine even antwoord wilde geven werd ik in een keer misselijk, toen ik brood smeerde en was net op tijd bij de wc.   Dus ik blijf maar positief denken, maar soms is dat wel moeilijk.
Morgen ga ik bloed laten prikken, maar ik zie daar niet tegen op, is maar even een klein prikje.

groetjes

Terug
Bovenaan