Uitgerekend rond 4 maart 2016 weet je het geslacht al?

Beste dames ik vroeg me af wie er rond 4 maart 2016 is uitgerekend en al een pretecho heeft laten maken om het geslacht te bepalen en of je al weet wat het wordt???     Ik ga morgen voor een geslachtsbepaling echo bij 14 weken en een keertje bij 15 weken en de laatste 16 weken. Hou jullie op de hoogte!

Hoi Cindy.

Ik ben 2 maart 2016 uitgerekend. Wij hebben morgen avond weer een normale echo controle waar ik ga vragen of ze al naar het geslacht kunnen kijken. We zijn erg nieuwsgierig namelijk haha! Indien ze niet kijken ben ik ook van plan om een geslachtsbepaling echo te gaan doen op korte termijn.

Hoe is die van jou gegaan? Hebben ze het kunnen zien?

Groetjes Natascha !

Hoi Natascha,

Wat geweldig! Er is mij tot nu toe 2 keer bevestigd dat wij een meid verwachten. Gewoon lekker vragen bij je controle joh. Ze zijn soms wel heel makkelijk erin als ze het echt kunnnen zien. Nou heel veel succes en hoor graag ook of ze het bij jou konden zien.

Groetjes Cindy

O, wij zijn 5 maart uitgerekend maar hebben pas 29 september de volgende afspraak bij de verloskundige, hartje luisteren. Ik ga wel vragen of ze kan kijken wat we krijgen. Ik wil het heel graag weten!!

hoi!

Bij mij hebben ze uiteindelijk afgelopen donderdag geen echo gemaakt. Was een soort medische intake gesprek. Wel naar het hartje voor het eerst , erg bijzonder. Aanstaande maandag heb ik wel een extra echo ingepland speciaal om naar het geslacht te gaan kijken. Kan m'n nieuwsgierigheid niet in bedwang houden! Spannend! Ben benieuwd of het al goed te zien is 😊

Groetjes Natascha

<p style="text-align: left;">Hoi Cindy,</p>
Ik ben ook in maart uitgerekend een paar weekjes later dan jij. Kan er al naar het geslacht gekeken worden vanaf 14 weken? Ik ben morgen precies 14 wk zwanger..

Groetjes!

Terug
Bovenaan